Positieve ovulatietest tijdens menstruatie

<p>hoihoi dames</p><p>ik ben afgelopen dinsdag ( 2 dagen te vroeg! ) ongesteld geworden.. naja ik heb bloedverlies</p><p>het is niet veel bloedverlies, snachts is het helemaal geen bloedverlies, op de dag wel wat, en tijdens toilet bezoek</p><p>ik heb totaal GEEN menstruatiekramp wat ik normaal wel heb</p><p> </p><p>nu had ik voor de grap een ovulatietest gedaan vandaag, en deze is gewoon positief</p><p> </p><p>zwangerschaps test is negatief</p><p> </p><p>heeft iemand dit meegemaakt wat dit kan zijn?</p>
 
Of je hebt een innesteling en is het te vroeg om positief te testen op hcg. Of je cyclus is een keer van slag. Zit helaas niets anders op dan nog even af te wachten...
Spannend, hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! 
 
Heb je de zwangerschapstest voor of na die positieve ovulatietest gedaan? Het kan inderdaad goed zijn dat het een innestellingsbloeding is of dat je cyclus van slag is. 
Ik heb momenteel overigens precies hetzelfde op dit moment. mijn NOD is eigenlijk morgen, maar woensdag ineens een beetje roze/bruine afscheiding gehad, gisteren was meer bruinig/rood en vanmorgen had ik (ok even viespraat) een donkerbruine slijmerig iets in mijn inlegkruisje zitten. Ook totaal nog geen pijn terwijl ik dit normaal echt heb door mijn endometriose. Ik moet er vaak ook echt een dag voor thuis blijven, omdat ik continue heen en weer loop naar de wc. En tot nu toe nog niets, maar denk wel dat het bij mij helaas gewoon nog gaat doorzetten. 
maar jij zit nu denk ik op je NOD toch? Je zou vandaag nog een nieuw testje kunnen doen. En anders nog even een paar dagen wachten en kijken of het doorzet qua menstruatie? Zelf wacht ik het nu allemaal nog even af. 
 
Terug
Bovenaan