Positieve ovulatietest voor NOD meekijken

<p>Hallo meiden, Ik had vrijdag voor de lol ‘s ochtends een action ovulatietest gedaan (7/8 dpo en vraag me niet waarom maar was gewoon nieuwsgierig) en toen kreeg ik binnen afleestijd dit: https://ibb.co/7YkHdqR Hartstikke positief lijkt mij. Gisteren en vandaag ook weer zo donker. Maar nu weet ik zeker dat ik mijn eisprong heb gehad want heb op woensdag 29 september een smiley gehad op de CB ovulatietest gehad, is mijn temp omhoog gegaan en slik ik na de eisprong progesteron tabletten die ik van de gyn heb (Duphaston), dus volgensmij kan je dan helemaal geen eisprong krijgen. Alleen heb ik nog geen positieve zwangerschapstest gehad, op de early van de action alleen iets mega vaags te zien maar niet echt te vertrouwen. Iemand die hier ervaring mee heeft en weet wat het kan betekenen? Nu dus 9/10 dpo.</p>
 
Niemand een idee wat het kan zijn of hetzelfde meegemaakt :( ? Misschien nog te weinig hcg of toch een ovulatie?
 
Hoi LilaX,
Wat vervelend en raar hij is inderdaad super positief. 
Ik heb deze maand ook 2 keer een positieve ovulatietest gehad. 
De eerste keer was er ook een vaste smiley alleen de andere testen bleven negatief. Toen had ik de zondag erop zoveel vruchtbaar slijm dus toen nog een keer een ovulatietest en toen waren al mijn ovulatietesten wel positief. Het kan dus wel 2 keer een positieve ovulatietest. Je ei kan de eerste keer niet goed gesprongen zijn en dus kan hij een nieuwe poging doen. 

Maar wel vreemd dat jou temperatuur wel omhoog is gegaan! 

Af en toe is een vrouwen lichaam zo vreemd haha! 
 
Ik heb 6 dpo een ovulatie test gedaan  gewoon voor de grap want k had ergens gelezen dat het een vroege zwangerschap kan detecteren. En die was positief! Op 10 dpo zwangerschap testen gedaan en beide knaltesten! 
 
Terug
Bovenaan