Positieve ovulatietest zwanger?

Beste leden,

Zit nu op dag 10 van terugplaatsing van 1 embryo.
Had geen zwangerschapstest in huis denk doe even een ovulatietest en deze gaf een knal streep…
Betekend dit mogelijk zwanger of kan het komen door de Utrogestan bolletjes?

 
Utrogestan geeft in elk geval geen positieve ovulatietest. Ik heb die ook gebruikt en had alleen een positieve ovulatietest als ik ook echt een ovulatie had.
Maar weet niet of je nog andere hormonen gebruikt hebt die mogelijk een vertekend beeld kunnen geven? 
 
 
[quote quote=10588913]Utrogestan geeft in elk geval geen positieve ovulatietest. Ik heb die ook gebruikt en had alleen een positieve ovulatietest als ik ook echt een ovulatie had. Maar weet niet of je nog andere hormonen gebruikt hebt die mogelijk een vertekend beeld kunnen geven?[/quote]


 
nee verder gebruik ik niks.
 
Spannend! Ja, wie weet... Ik heb nooit ovulatietesten gedaan bij vermoeden van zwangerschap, maar heb inderdaad wel gehoord dat deze positief kan zijn bij een zwangerschap. Ik duim met je mee! 
 
[quote quote=10588920]Spannend! Ja, wie weet… Ik heb nooit ovulatietesten gedaan bij vermoeden van zwangerschap, maar heb inderdaad wel gehoord dat deze positief kan zijn bij een zwangerschap. Ik duim met je mee![/quote]
 
dankkewel net een test bij de Albert Heijn gehaald en deze was posifief.
geen knal streep maar wel een duidelijk zichtbare streep al die zal morgen met ochtend urine wel oplopen.
 
bedankt
 
Terug
Bovenaan