Positieve Ovulatietest

Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier en probeer zwanger te worden.
ik heb vandaag voor het eerst positieve ovulatie test gehad!

ik ben pas 3 weken gestopt met de pil! ik ben zo blij dat schijnbaar mn lichaam niet heel lang nodig heeft met 'ontpillen'

Ik ben zo blij! het is zo spannennddd
 
hohoi, even een vraag, wat houdt een positieve ovulatie in? 
Bedoel je daarmee gewoon een dat je een test gedaan hebt die aangaf wanneer je ovuleert? of moet ik dat anders zien? 
 
 
 
Hi ClauxRik!
Wil je niet minder blij maken maar ik had precies hetzelfde maar alsnog lang bezig en bijwerkingen nadat ik echt was gestopt met de pil. Cyclus regelmatig maar wel heel heftig en nu sinds 4 maand eindelijk nornaal ongesteld geweest nu wachten op mijn NOD. 
Ik teste ook de eerste keer positief met ovulatietesten. Welke gebruik jij als ik vragen mag? Dat kan namelijk ook nog verschil in zitten. 
Succes!!!
liefs Demi 
 
Haha, ik ben er van bewust dat het niet in 1x hoeft te lukken, maar was toch even blij dat ik het zag!
 
Ik gebruik de testen van Etos.
 
Aaah nee snap ik had ik ook! Haha 
Als je maar niet de testen van de Kruidvat gebruikt die zijn echt flut. Die van sensitest zijn ook fijn en niet duur! ☺️ 
Hoop dat het bij jullie ook snel raak mag zijn. Ik ben benieuwd wanneer mijn NOD is deze maand en anders gaan we gewoon weer naar de volgende ronde.. ☺️ 
Heel veel succes. Liefs Demi
 
Terug
Bovenaan