Positieve ovulatietest?

<p>Hooi allemaal,</p><p>Ik ben nieuw hier, dus het is allemaal nog nieuw voor mij. Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden van ons eerste kindje.</p><p>Nu is het zo dat ik gisteren een ovulatietest heb gedaan, en er kwam een streepje bij het resultaat venster, alleen ik weet niet of die nu positief is of niet. Toch voor de zekerheid hebben mijn vriend en ik gisteren geklutst.  Vandaag nog een test gedaan en in mijn ogen was deze minder zichtbaar dan die van gisteren.</p><p>PS, ik wil graag de foto's toevoegen alleen weet niet hoe het moet, iemand een idee?</p><p>Kunnen jullie me misschien hierbij helpen?</p><p>Groetjes exantia</p>
 
Ik zie je foto helaas nog niet? Ik weet ook niet hoe je een foto toevoegt. Staan wel ergens links van op het  forum maar er worden zoveel berichten geplaatst ?
Het controle streepje en de test streep moeten even donker zijn zeggen ze. Heb zelf afgelopen dagen geloof ik ook positieve ovulatietesten gehad maar weet dus ook niet hoe ik ze moet posten.
 
Ik zie ze nu wel! Je eerste link daar is de streep best donker. Is de link eronder van erna? Ik zou gewoon nog morgen even testen en kijken of je strepen dan lichter of donkerder zijn. 
 
Als ik ze zo zie denk ik niet dat dit al je ovulatie is, dan zou ie toch nog iets donkerder moeten worden. Gewoon nog een paar dagen testen en kijken of de lijn nog donkerder word! 
 
Terug
Bovenaan