Positieve ovulatietest

<p>Hoi allemaal,</p><p>Gisteren en vandaag een positieve ovulatie test gehad. Zondag 29-9 en vanochtend hebben we geklust ( zou dat genoeg zijn) </p><p>Nu is mijn vraag moet je nog verder testen zoals vanavond en morgen ? Of het zo laten. En nog meer 'klussen' ?</p><p>14 oktober moet ik ongesteld worden ( liever niet haha) </p><p>En wanneer.zou ik een zwangerschaps test kunnen doen ?</p><p> </p><p>Liefs KS</p>
 
Ik ben 2 keer zwanger geraakt door de dag voor de positieve test 2 dagen tijdens en 1 dag erna te vrijen.
Als je 2 pieken hebt gehad zou dat voldoende zijn Maar Ik had voor dr zekerheid   vandaag  nog 1testje gedaan zodatik zie datdie  minderword en mn ei echt geweest is
 
Wat Nicolle zegt, nog even een test doen om te zien om de streep dunner wordt.
Een zwangerschapstest doe je als je overtijd bent. En is echt afhankelijk van je luteale fase, de fase na je eisprong. Bij mij is die altijd 12 dagen. De verpleegkundige heeft in mijn geval gezegd dat ik na 15 dagen mag testen, dan ben ik dus drie dagen overtijd. Eerder testen kan alleen maar onzeker maken ?
 
Ik heb 27 sep een positieve ovulatietest gehad. De avond ervoor seks gehad en de avond daarna. De dag daarna wel nog voor de zekerheid getest en toen was de streep al veel lichter. Nu wachten
 
Terug
Bovenaan