Positieve ovulatietest..

Dit is de tweede maand dat ik bezig ben met ovulatietesten.
Vorige maand had ik 2 dagen 2 dikke lijnen op de test,
daarna werd het 2e lijntje bijna weer onzichtbaar.
Nu was ik deze maand weer begonnen..
de 1e 2 dagen was het 2e lijntje heel licht..
daarna  werd de test hetzelfde als de vorige maand..
ik dacht dat zal dan wel weer 2 dagen duren en dat word het
lijntje weer dunner.. maar ben nu ongeveer al weer 9 dagen
verder maar het 2e lijntje word niet meer onzichtbaar?
Wat moet ik hier nu mee?

HALLO
Ik vind die testen niet zo fijn . Zijn die van sensitest ?
Daar heb ik de afgelopen keer ook mee getest . Toen had ik een paar dagen achter elkaar een vaag streepje , toen opeens was het streepje weg . En een paar dagen later had ik opeens een fel streepje . Raar toch , ben er maar vanuit gegaan dat dat mijn eisprong was ?! Een tip voor jou is de ovulatietesten van clear blue , die zijn digitaal .
Je krijgt via een lachend gezichtje te zien als je de eisprong hebt . Heb je nog geen eisprong dan krijg je gewoon een cirkeltje te zien . Heel duidelijk hoor . Wel duur .
7 testen voor 30 euro / 32 euro . ( wisseld per winkel ) Kruidvat en etos heeft ze .
Ik ga ze weer kopen . Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden . Heb net een zwangerschapstest gedaan , niks dus !!!!!!!!!!   Dacht ik al . Heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden . Jij in   ieder geval succes met alles , groetjes Kim

Ik heb ze van matcare.
Heb 1 keer die digitale gekocht.
maar kon toen mn ei niet vinden..
kon zijn dat ik net te vroeg was,
maar toen had ik ze alle 7 gebruikt,
en vinde ze veel te duur om te blijven kopen!
Vorige maand deden die van Matcare het wel goed!
Snap alleen niet waarom dat 2e lijntje nu blijft..

Ben je misschien zwanger??
Ik heb even voor je gegoogeld en je hebt ook een positieve ovulatie test als je zwanger bent, je LH en je HCG lijken namelijk nogal op elkaar........heb hier zelf wel iets van een ervaring mee, had ook ovulatietesten van matcare, ben toen zwanger geworden, en mijn ovulatietesten bleven ook een vage lijn houden na die ene dikke streep.
Helaas uitgedraaid op een mk, maar gaan vol goede moed door!
Heel veel succes, laat je het even weten??

Maar zou ik dat nu al kunnen zien dan?
Voor mn ei werd die 2e streep heel duidelijk..
toen mn ei.. en hij bleeft zo duidelijk..
kan toch niet zijn dat ik dat gelijk kan zien?

Zit maar 1 ding op!!!
Testen zodra het kan...........
Succes met wachten (en oja, bij matcare verkopen ze ook van die ultra vroege testen.......heb ik toen ook gedaan: positief. Maar daar ken je helaas het vervolg op.....zit nu weer te wachten vol spanning......)

Terug
Bovenaan