Positieve ovulatietest?

<p>Hoi allemaal, </p><p>ondertussen al een poosje bezig met onze wens voor een kindje. Zonet een positieve ovulatietest, wat inhoud dat binnen nu en 24u de ovulatie plaatsvindt? Of pas na 24u? Foto van de test bijgevoegd! </p><p>https://ibb.co/0KV2Kns</p>

Ik heb altijd binnen 24 tof 48 uur gehoord van de dokter. Ik moest ze doen voor IUI's. Met 2e ochtendurine, en de IUI is dan de volgende ochtend. Je ei komt ook NA de piek in het hormoon dat gemeten wordt. Dus ik heb dat zelf altijd in mn hoofd gehad als minimaal een halve dag later en maximaal 2 dagen later. Overigens houden ze bij mij aan, voor IUI in natuurlijke cyclus zonder hormonen en dus zelf ovulatie testen, dat als de test donkerder wordt, ik al moet bellen. En niet moet wachten tot ie echt positief is. Omdat zaad 3 dagen goed overleeft, en je ei binnen een paar uur al niet goed meer is. Ik heb de IUI dus altijd gehad op de dag van de echt positieve test. Zo ben je goed op tijd.

Dat is een knallende ovulatietest. Ik heb ze ook heel veel gebruikt en mij is gezegd dat binnen nu en 48 uur je eisprong komt. 
Mocht je om de dag vrijen deze week dan zit je altijd goed. 
Heel veel succes! Hopelijk snel een positieve zwangerschapstest

Terug
Bovenaan