Positieve ovutest na je ei???

Hey Meiden,

Een vraagje: Je leest of hoort weleens dat sommigen een positieve ovulatietest hebben in bijv. de week na hun ei en dat toen bleek dat ze zwanger waren. (dat ben ik dus niet)
Hoe erg positief moet die dan zijn? Echt vét positief of een beetje positief??

Verder zit ik mezelf geen hoop in te praten hoor...

Groetjes Karin

Hoi karin, ik had dit ook wel eens gehoord. Dus op de dag dat ik nod had, had ik alleen nog een ovu test in huis, dus heb deze toen gedaan, nou daar was niets op te zien. Op donderdag deed ik een zw test en die was positief. Heb na die tijd nog een keer met ovu test gedaan, nou en die was toen echt vet positief.
Succes met afwachten en wie weet.....ben je straks zwanger

Hey,

Ik dacht dat ik mijn menstruatie had gehad want ik had 6 dagen bloedverlies gehad. Dus ik dacht op dag 15 van mijn nieuwe cyclus, goh, laat ik weer eens met ovulatietesten beginnen. Heb meestal mijn ei op dag 19. Meteen vet positief....maar dan ook echt vet. Het streepje was veel donkerder dan de controlestreep.
Vond het al vreemd maar goed....wij aan de klus...
Dit voelde echter anders dan anders....beetje pijnlijk zelfs. Daarna flink bloedverlies....
's Morgens was dit weer over. Omdat ik het niet vertrouwde heb ik een zwangerschapstest gedaan...Wat bleek....zwanger...
Helaas heb ik 2 weken geleden een miskraam gehad...
Om een lang verhaal kort te maken....
Als je een ovulatietest wil gebruiken als zwangerschapstest.....moet de teststreep positiever zijn dan de controlestreep...dat heb ik ook op internet gelezen ergens...
Ik wens je heel veel succes met wachten...pfff.....

Liefs Nurse

Terug
Bovenaan