positieve ovutest!

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik schreef gister al dat ik begonnen was met de ovutesten. Gisteren zou ik mijn ei hebben, maar ik kreeg maar een heel dun streepje. Vanmorgen weer geprobeerd en wat denk je... een dikke roze streep!
Ik heb de testen besteld bij www.zwangerschapstest.nu. Ik heb hier op het forum gelezen dat ze goed waren en je kunt ze bestellen via internet en worden al binnen 3 dagen bezorgd!
We zijn natuurlijk meteen gaan klussen!
Mijn man zegt wel dat er minder sperma komt als we het zo vaak doen. Kan het zijn dat je daardoor minder kans hebt om zwanger te worden??? Ik ben wel een kwartier blijven liggen met kussen onder mijn heupen. Oooo ik hoop zo dat het nu een keer raak is!!!
Nog twee weken en dan is mijn nod. Pfff hoe kom ik die weken door...
Succes allemaal en tot morgenavond 19 uur op de msn!
Liefs Waterman

Wat je man zegt dat er minder sperma vrij komt, is pas waar als jullie constant sex achter elkaar hebben zonder pauze, het duurt gemiddeld 15 a 20 minuten om nieuwe sperma voorraad klaar te zetten. (als ik het zo even mag noemen) Dus er zal nooit te weinig zij eerder teveel.
Wat ik me wel afvraag wanneer besluit je te gaan testen met de ovutesten? Is dat na een langere periode van proberen?

ik hoop voor je dat het gelukt is!! een vriendin van mij had dat ook gedaan maar was de frustatie des te groter toen het iedere keer niet lukte! omdat ze door de ovutest toch zeker wist dat ze een ei had! ik zal voor je duimen waterman!! die 2 weken zijn zo voorbij!!

Wij zijn nu een half jaar 'bezig'. Als het niet spontaan lukt, proberen we het zo maar...
Wie weet.
Enne we doen het niet vaker dan 1 keer per dag.
Liefs waterman

Hallo Waterman,
Ik ben ook deze maand voor het eerst met ovulatietesten begonnen. (ook via dezelfde site. ) Ik had dinsdag een positieve test. Wij zijn al 9 mnd bezig.
Hopelijk is het deze keer raak.
Veel succes,
liefs Zoey

Hoi Waterman,
Ik heb wel ooit op school geleerd tijdens de lessen medische basiskennis dat het zaad wel sterker wordt naarmate het langer kan rijpen. Als je weet of je partner sterk zaad heeft kan je elke dag vrijen. Heeft je partner iets minder sterk zaad dan is het beste om de dag.
Ik heb ook nu mijn ei-sprong en dus doen we "het" ook elke dag. Ik heb ook al zolang omhoog gelegen en hoop ook dat het deze keer raak is. Erg he dat wachten?!

Liefs Joanna

Hoi hoi.sperma wordt inderdaad zwakker,als je het vaak doet,maar je kan wel degelijk zwanger raken hoor.Ik zit ook in me klusweek,en heb he took vaak gedaan,en hoop na een jaar dat het ook een keer raak is hihihihi.Dat wachten is inderdaad erg.

ga heel hard voor je duimen.

gr manuela

Terug
Bovenaan