Positieve test 1-2 weken!

<p>Hoi allemaal, ik lees al zo nu en dan mee met jullie. Na een half jaartje heb ik net, echt net, positief getest met clearblue op 1-2 weken. Na blijdschap, shock en trillen vraag ik me nu natuurlijk af...</p><p>Wanneer maak ik een afspraak voor een echo..? Hoeveel weken waren jullie dat je dit deed?</p><p> </p><p>Liefs</p>
 
Gefeliciteerd met de positieve test!!!!!
Ik ben nu ook 6 weken zwanger werkelijk 4 weken pas maar heb vorige week bij mijn positieve test gebeld.
Ik ben zelf zwanger van kindje 4.
Je krijga met 8 weken ongeveer je eerste echo dus of je nu belt of volgende week maakt niks uit.
 
Nogmaals gefeliciteerd en succes
 
Ik heb gebeld en over 2 weken een afspraak. Zij tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie dus dat zou volgens hun betekenen dat ik nu 5 weken ben ? leuk dat we gelijk zijn ongeveer. En uiteraard ook gefeliciteerd ?
 
Gefeliciteerd! Ik heb ook op 5/2 een positieve test in handen gehad van ClearBlue - 1/2 weken. Ik mocht 11/2 al naar het ziekenhuis voor een echo (omdat mijn vorige zwangerschap mis is gegaan ben ik nu medisch).. Daar aangekomen vertelde de echoscopiste alleen een lege vruchtzak te zien en ze zei dat het haar speet.. Ze heeft daarna de gynaecoloog erbij gehaald en die zei ineens dat het nog beide kanten op kan. Of ik krijg een miskraam, of ik ben minder ver dan ik dacht en dan zien ze nog niks.. Over 2 weken terugkomen in de hoop meer te zien..

Wil je niet bang maken, absoluut niet, maar wil hiermee zeggen dat ze zo pril nog niets kunnen zien. Het heeft mij eerder meer spanning dan opluchting gegeven om zo vroeg al te gaan..
 
Terug
Bovenaan