Positieve test 1 dag vr NOD

<p>Hallo, </p><p>Ik had dus deze morgen een positieve test in mijn handen! 1 dag voor NOD. Had ergens al een flauw vermoeden dat hij positief zou zijn. Bepaalde symptomen herkende ik van mijn 1e zwangerschap. </p><p>Nu heb ik al heel de avond rugpijn en toch wat krampen. Net in bad geweest en het gaat niet over. Herkennen jullie dit?</p><p>Zo bang dat ik mss te vroeg getest heb en morgen toch gewoon ongesteld word ?</p>

Hoi! Ik had vanaf 4dagen voor NOD onwijs veel buikkrampen. Echt menstruatiegevoel dus zat er op te wachten, maar het bleef uit en ik bleek zwanger. De eerste paar weken na de test (2/3 wkn) ook nog veel buikkrampen gehad, maar nu 16 weken zwanger van een gezonde jongen :). Die buikkrampen horen er echt bij, je baarmoeder is al hard aan het werk!

Ik had dit de eerste keer ook. Na meerdere miskramen dacht ik ja, daar gaan we weer. Weer krampen... maar het bleef goed gaan. Heel lang krampen gehad en ben pas na de 12w echo er beginnen in geloven.
Maar toen moest ik utrogestan opsteken omdat ik niet genoeg progesteron aanmaakte. Was ook iui toen. Dus beetje bang dat het zonder niet goed blijft gaan

Terug
Bovenaan