Positieve test 1 jaar na miskraam

<p>Eindelijk na 1 jaar na een miskraam nu een positieve zwangerschapstest ?</p><p>Ik vind het moeilijk om blij te zijn vorig jaar augustus met 11 weken een miskraam gehad, Dus veel angst dat dit nu weer gaat gebeuren. </p><p>Nu heb ik ook niet last van de typische zwangerschapskwaaltjes zoals gevoelige borsten of misselijkheid, alleen last van lage rugpijn net alsof ik ongi moet worden. Dit zorgt er ook voor dat ik wat angstig ben.</p><p>Maandag ga ik contact opnemen met de verloskundige om een afspraak te maken.</p><p>Hebben jullie ervaring met eventuele extra echo na een miskraam? Gewoon ter geruststelling? </p><p>Ik probeer er wel van te genieten , maar we houden het nieuws nog even voor ons zelf zodat we er samen van kunnen genieten</p><p style="text-align: center;"> </p>

Goedenmorgen, 
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Heb toevallig net zelf een miskraam gehad. Maar mijn verloskundige zei dat mocht ik weer zwanger raken kon ik gelijk contact opnemen. Als ik zou willen krijgen we een extra echo.
Zou zeggen probeer te genieten samen. 

Hoi Lu,
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik zit in een gelijke situatie, vorig jaar Juni een miskraam gehad.
In Maart dit jaar weer zwanger, en ik mocht van onze verloskundige vanaf 6 weken tot een week of 13 elke week langskomen voor een echo.
Maar ik begrijp je angst en onzekerheid, ik ben nu 22 weken en nog wel eens angstig en onzeker. 
Ik heb deze zwangerschap ook helemaal geen kwaaltjes, niet misselijk, moe, pijnlijke borsten...
wel rugpijn en menstruatie gevoel..
Heel veel sterkte! 
Lieve groet, Siska.

Hoi Siska,
Bedankt voor je reactie!
Ik wacht maandag maar even af wat de verloskundige zal zeggen. Maar het is inderdaad een fijn idee dat er dan regelmatig een echo gemaakt zou kunnen worden. 
Fijn om te lezen dat jij ook geen zwangerschapskwaaltjes hebt. Meeste dingen die je tegenkomt op internet staat toch dat je een van de kwaaltjes zou moeten hebben.
Zodra je een miskraam hebt gehad ben je niet meer zo onbezorgd als tijdens de 1e keer zwanger.
Fijn dat je zwangerschap tot nu toe goed verloopt
Liefs, lu 

Hoi Lu,
Na ee miskraam zal je altijd met gemengde gevoelens een volgende zwangerschap in gaan.
Je weet nu wat er mis kan gaan, en het is zo verdrietig! 
Goede hoop houden is lastig en daar weet ik alles van inmiddels.
Ik kon de 1e 14 weken wel omkijken, en nu ik ruim 22 weken zwanger ben gaat het mij ineens ook wel een beetje te snel soms.
Ik hoop voor je dat het allemaal goed verloopt, en dat je mooi nieuws krijgt bij de verloskundige!
Heel veel succes!
Groetjes Siska.

Snap je gevoel ook!
Was ook erg blij maar tegelijkertijd ook bang bij elk ding dat ik voelde..
Ze zei ook dat ik nu eerder een echo mocht (toen kon ik in week 6, met heftig bloedverlies en pijn, geen echo krijgen, terwijl ik hier lees dat sommige dat wel hebben) kon in week 7 en toen was ik leeg.. (voelde het paar dagen daarvoor ook uit me verliezen)
Echter heb ik nu met pijn en moeite in week 7 een echo gekregen.. ze wilde eigenlijk in week 8 plannen, ondanks ik uit had gelegd van mijn miskraam in april en dat toen werd gezegd dat ik nu op tijd kon komen..
Maarja nog even uitzitten.. 
Was in begin ook even bang toen ik niks voelde, aan andere kant ook als ik een steek in mijn buik voel ofzo.. en de eerste keer wist ik natuurlijk helemaal nog niet wat ik "moest" voelen dus toen voelde het wel goed dat ik pijm in mijn borsten had omdat ik dacht dat ze zich klaar maakte.. bleek dus al verschijnsel vam miskraam te zijn..
Probeer dus te genieten van de weinige dingen die je voelt, is alleen maar goed ,-)
Veel succes! 
We can do this!!

Terug
Bovenaan