hallo,ik vroeg me af hoelang na de miskraam bij jullie het hcg weg was.niet iedereen zal er op letten,maar iemand misschien wel?ik heb op internet gelezen dat meerdere deskundigen dat als al het weefsel uit je baarmoeder is het hcg ook binnen een paar dagen verdwijnt.er zijn uitzonderlijke gevallen waarbij het nog 6/7/8 weken in het bloed blijft,maar bij mij is de miskraam(opgewekt door tabletten)heel voorspoedig verlopen.bovendien was het vruchtje al 4 weken gestorven dus misschien is mn hcg al voor mn miskraam gaan dalen.ik had 10 weken zwanger moeten zijn maar op de echo was slechts een vruchtje van 6 weken te zien.ik heb toen op 5 april tabletten gekregen om de miskraam op te wekken,dat gebeurde al na een paar uur en daarna was t bloeden een stuk minder.nog een week wat stolsels verloren en na 10 dagen was t over.ik heb na 5 dagen na de miskraam een testje gedaan,die was nog positief.1 week later nog een keer.die was al heel vaag.ik was beginnen te temperaturen en op vrijdag(9 dagen na mk)ging mn temperatuur omhoog en toen ik een ovulatietest deed was die dik positief.dat leek me heel sterk,dus een week later nog een keer een ovulatietest,die was negatief.die week heb ik wat bruin/roze bloed verloren(innesteling?)dus die eerste moet toch echt al mn eisprong geweest zijn.dan zou ik vandaag dus ongesteld moeten worden.ik heb ook idd behoorlijke buikpijn,maar dan precies zo'n pijn als toen ik de vorige keer zwanger bleek(toen dacht ik ook dat ik ongesteld ging worden,zo'n buikpijn had ik)en gevoelige tepels al een paar dagen.nou heb ik vanmiddag weer een zwangerschapstest gedaan(ik denk:gewoon effe kijken)die was dus vaag positief.als ik bovengenoemde dokters moet geloven zou ik dus weer zwanger zijn.ik wacht gewoon een weekje af tot mn officiele nod,als de test dan nog positiever is weet ik t zeker.maar tijdens het wachten vraag ik hier toch even rond naar ervaringen.wie herkent dit?
alvast bedankt,alleen al voor de moeite van het lezen van dit lange verhaal.
groetjes kari
alvast bedankt,alleen al voor de moeite van het lezen van dit lange verhaal.
groetjes kari