positieve test, daarna negatief

<p>Hi! Ik ben benieuwd of iemand iets soortgelijks heeft meegemaakt. </p><p>Ik ben mei 2017 bevallen en geef na een jaar nog steeds borstvoeding, en ik heb daarsoor nog geen menstruatie gehad. </p><p>Nu heb ik afgelopen dinsdag een test gedaan (puur voor mezelf omdat 3,5 geleden we gezegt hebben dat we voor een 2e willen gaan en zien waar het strand en hoelang het duurt) maar de test was positief.. ik schrok er een beetje van en deed er ongv 10/15min later nog 1 met dezelfde urine die ik in bekertje had opgevangen. Die test gaf negatief aan.. en tot vanmorgen ook negatief.. ik lees overal dat een test geen vals positief kan geven omdat ie alleen reageert op hcg hormoon en dus wel vals negatief kan aangeven.. een streepje is een streepje.. maar goed, ik test over een paar dagen nog een keer maar heeft iemand wel eens iets soort gelijks meegemaakt? </p>
 
Hey, ik heb ongeveer iets soortgelijks. Ik heb al een tijdje last van wat 'zwangerschaps kwaaltjes' dus heb laatst een test gedaan, de eerste paar uur kwam er helemaal niks op het scherm te staan, maar aan het eind van de dag stond er opeens een streepje bij negatief. Kan ik hier nu van uit gaan of is dit onbetrouwbaar?
 
Oo dat is gek @ Roomsie! 
Misschien morgenochtend nog even een x proberen? Cb digitaal welke aangeefr zwanger of niet zwanger? 
En idd positief is positief,, maar heel verwarrend en gek dat je daarna negatief test! Laat je even weten hoe de testen zijn deze dagen? Ben ook benieuwd hoor haha
 
@gebruiker10079836 
een test moet je na de aangegeven tijd niet meer aflezen hoor. Max is vaak 5 Minuten en dan heb je de uitslag, na een langere tijd is uitslag niet betrouwbaar meer. 
@ooonbekend 
ja ik heb clearblue digital besteld om die te doen dit weekend, maar ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben het Just my luck is dat ik die 1% ben die een vals positieve test heb maar nogmaals dat kan haast niet staat overal beschreven. Ik heb geen idee of die test net gevoeliger is geweest dan de ander en net dat kleine beetje hcg heeft opgevangen en die daarna niet en of je hcg verdwijnt als he urine te lang laat staan? 
 
Ik ben niet zwanger hoor.
Ik testte vanmorgen weer negatief dus er had nu wel al verandering in moeten zitten. Ga uit van een vals positieve uitslag! Ook weer eens meegemaakt. 
 
Ik heb helaas ook al eens een vals positieve test gehad, heel frustrerend! Daarna dacht ik een tweede keer een vals positieve test te hebben, want een tweede was toen ook weer negatief. Maar 2 dagen daarna waren alle testen die ik deed (4 stuks ?) positief. 
 
Terug
Bovenaan