<p>Hi meiden,</p><p>Mijn vriend en ik dachten volgend jaar 'serieus' te gaan beginnen, maar toen we dat eenmaal hadden besloten hebben we eigenlijk direct geen voorbehoedsmiddelen meer gebruikt. Afgelopen twee weken lekker op vakantie geweest... genoeg drankjes gedronken... Ineens een avond rare buikpijn, maar had ook een blaasontsteking. Gewoon lekker verder met vakantie vieren en de lekkere drankjes...</p><p>Bij thuiskomst toch een apart gevoel. Testen hadden we al in huis, dus laten we eens kijken... en ja hoor, 2 strepen. De volgende dag naar de kruidvat voor een andere test, weer positief. Een Clearblue test, ook positief. Inmiddels heb ik denk 10 testen gedaan, allemaal positief. </p><p>We hadden het totaal niet verwacht, omdat ik altijd de angst had dat het langer ging duren, maar het is dus in 1x raak. Onwerkelijk, maar natuurlijk zijn we blij! </p><p>Maar ook merk ik dat ik direct begin te malen. Is het niet positief vanwege de blaasontsteking? Ik moet morgen eigenlijk pas ongesteld worden, dus misschien is na morgen de test weer negatief? Ik ben best wel te zwaar, dat kan ook nooit goed zijn. Ik heb continu een beetje kramp onderin m'n buik, dat is vast niet goed? Ik krijg vast een miskraam, zeker na 2 weken elke dag alcohol. </p><p>Inmiddels zit ik continu op google naar alles te zoeken omdat ik gewoon niet kan geloven dat het echt zo is en dat wij in straks ouders worden. Herkennen jullie deze angsten? </p><p>Liefs!</p>