Positieve test......... dus zwanger!!!!

Ha lieve meiden,
Nu een dag overtijd en allerlei vage krampjes, ik voelde wel iets, maar durfde niet te hopen!!!! Want dan zou de teluerstelling weer zo groot zijn.

Nou vanmiddag hield ik het niet meer van de spanning, en mijn man kwam thuis.... dus ik meteen een test gedaan. En hij is positief!!!!!, ohhhh ik ben zooo blij!!!
Maar ook zo onzeker, gaat het nu wel goed, wachten duurt zo lang,
volgende week ga ik bellen voor een vroege echo, heb namelijk al een uitgebreide zwangerschaps geschiedenis, maar ik hoop dat het nu wel goed gaat en dat we voor het eind van 2005 onze tweede kindje in de armen mogen sluiten!!!!
Ik hoop dat jullie me allemaal snel mogen volgen en ik blijf hier vorlopig zeker buurten.
Heel veel liefs en een dikke van Annemarie
Tot snel!!!

GEFELICITEERD**********************

Super joh.....
Het gaat hier weer de goede kant op...
De zonnestralen gaan steeds harder schijnen en nu zeker voor jou.
Heel veel succes en geniet ze... (en hou ons natuurlijk op de hoogte)

Dikke kus,

Corina

Hoi lieve meid !!!

GEFELICITEERD !!! spannend he? ik kan het van mij ook nog steeds niet geloven !!!

SUPER !!!!! nou, laat even weten of je voor een vroege echo kan, Ik ga  vrijdag de dokter bellen voor afspraak.
Nou GENIET ERVAN  en ik hoor vanje.

xxxxxx veel liefs Chantally    

Hoi lieverds,
hartstikke bedankt voor jullie lieve reakties, ik begrijp dat het soms best moeilijk is om enthausiast te zijn als er weer iemand zwanger is. Had ik zelf ook.
Nou dit worden weer hele lange weken, zal pas ongelucht zijn als ik de 13 weken vorobij ben en een springlevend babytje heb gezien ( missed abortion  werd in jan 05 na 11,5 week zwangerschap via de echo geconstateerd)
Nou meiden, tot gauw en ik hoop dat er velen van jullie met me mee gaan naar het december forum!!!!
Liefs van Annemarie

Van harte harte harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!

Goed nieuws zeg!!

Probeer te genieten van dit wondertje in je buik en ik zal duimen voor een heeeeeeeeellllle dikke buik over 9mnd!!!

Liefs Bibi

Terug
Bovenaan