Positieve test en bloedverlies

Hallo,

Even delen en benieuwd naar andere ervaringen. Ik ben kort geleden gestopt met de pil. 4 dagen voor mijn nod dacht ik ongesteld te zijn geworden. Qua hoeveelheid en lengte hetzelfde, alleen te vroeg dus.
Ik heb toen ook een test gedaan en deze was hartstikke negatief.
Ongesteldheid gestopt en nu verloor ik gister (na 3 dagen) ineens weer bloed. Toen twijfelde ik en ivm wat symptomen ook test gedaan en die was knal positief. Ik heb ook zeurderig menstruatiepijn en last van darmen.

We hebben al 2 kindjes en daarvoor een vroege miskraam gehad bij 5 weken. Ik denk eigenlijk zeker te weten dat dat nu ook gaande is, maar doordat de test voor het eerste bloedverlies negatief was en gister na die ene week bloedverlies en tijdens gister dus echt een knaller vind ik het toch een beetje vreemd.

Iemand ervaringen hiermee?
 
Zelf geen ervaring mee maar je hoort soms mensen wel eens over een innestellingsbloeding en als de bloeding 4 dagen voor je NOD was en je nu positief test zou dat best een logische verklaring kunnen zijn. 
 
Bedankt voor je reactie. Ja dat is waar. Maar omdat ik nu nog steeds bloed verlies en buikpijn heb ga ik toch zeker uit van een miskraam. Het zal afwachten zijn deze komende 2 weken want dan zal het vanzelf duidelijk worden!
 
Gister een 7 weken echo gehad en alles ziet eruit zoals het er nu uit zou moeten zien. Kan dus goed gaan (so far) bij veel bloedverlies. Helemaal verbaasd!
 
Terug
Bovenaan