Positieve test en vervolgens de feestdagen op komst

<p>Hoi,</p><p>Eindelijk, na 15 maanden, hebben wij een positieve test gekregen! </p><p>Nu willen wij absoluut nog niks tegen anderen mensen zeggen omdat het zo vroeg is. Nu komen alleen net de feestdagen er aan en eten we dus bij allemaal verschillende mensen veel soorten rauw vlees en wordt er “verwacht” dat ik een glaasje wijn drink. </p><p>De wijn kom ik nog wel onder uit, maar heeft iemand een idee hoe ik kan vertellen dat ik geen rood vlees wil eten? Of andere dingen zoals kaasjes etc? </p><p>Alvast bedankt!</p>

Ja of zeggen dat je dieet volgt omdat je je te laatste tijd zo beroerd voelde dat je probeert om vlees te vermijden: dit veroorzaakt namelijk vaak moeheidsklachten, opgeblazen gevoel etc. Of je bent laatst erg ziek geworden van tartaar, biefstuk etc dus je wilt geen risico nemen? Je kan natuurlijk altijd vragen of ze jouw vlees extra goed doorbakken en dan alsnog als het niet goed genoeg is stiekem op het bordje van je oartner schrijven?

Ja of zeggen dat je dieet volgt omdat je je te laatste tijd zo beroerd voelde dat je probeert om vlees te vermijden: dit veroorzaakt namelijk vaak moeheidsklachten, opgeblazen gevoel etc. Of je bent laatst erg ziek geworden van tartaar, biefstuk etc dus je wilt geen risico nemen? Je kan natuurlijk altijd vragen of ze jouw vlees extra goed doorbakken en dan alsnog als het niet goed genoeg is stiekem op het bordje van je partner schuiven..

Ik zou gewoon wat rommelen met het eten op je bord. En je man bijvoorbeeld lekker stukje erbij geven. Hoe moeilijker jij doet, hoe opvallender. zou ook gewoon wijn in je glas laten schenken en doen alsof je slokje neemt. Je man kan ruilen met je glas als hij naast je zit. Gewoon rommelen... zeg maar. Heb ik toen ook gedaan, niemand had het door :)

Zeggen dat ik vegetariër ben geworden hebben wij ook over nagedacht haha. Maar we hebben toevallig een paar dagen geleden aangegeven wat en hoeveel we te eten wilde hebben. ? Dus ik denk dat veel mensen niet blij met me gaan zijn haha. Ik denk inderdaad dat ik gewoon probeer het vlees wat wel mogelijk is te eten en de rest op het bord van mijn vriend te schuiven haha..

Terug
Bovenaan