Positieve test > bloeding > negatieve test?

<p>Hi iedereen,</p><p>21 september werd ik ongesteld en mocht ik met clomid beginnen (PCOS) hierbij ben ik uitgegaan van min. 28 dagen max. 35 dagen, ik werd namelijk niet gemonitord door het ziekenhuis. </p><p>Afgelopen zaterdag was mijn 29e cyclus dag en hierbij testte ik 's ochtends positief, geen tuurstreepje gewoon een knalstreep. Later deze ochtend begon ik te bloeden, niet zoveel alleen met vegen wat donkerbruin bloed. Innesteling? Ik zei wel tegen mijn vriend, maandag even voor de zekerheid nog een test doen.</p><p>Vanochtend nogmaals getest en deze was negatief/heel licht positief (echt turen). Ik heb beetje rond gezocht en als ik een miskraam zou hebben gehad dan zou ik wel volgens mij meer positievere test moeten hebben neem ik aan? Zo snel is dat er niet 'uit' toch? </p><p>Verder is de bloeding nog steeds het zelfde, erg donkerbruin en heb ook geen pijn. Had tot de vrijdag voor testen krampjes hier en daar maar dat is nu over. Vanmiddag wil ik andere testen halen om te kijken wat er daarbij uitkom. Ik heb zaterdag en vandaag de test van Clear Blue van 1 minuut gedaan.</p><p>Hebben hier meiden ook last van gehad en toch goed afgelopen? Of juist niet? Ik ben nog vrij nuchter en weet dat met PCOS niet altijd goed kan gaan dus mocht het zo zijn dan is dat zo. </p><p>Liefs Angie</p>

Hoi,

Ik heb geen pcos dus ik kan je niet vertellen of het daarmee te maken heeft. Maar ik heb 3 oktober een miskraam gehad op 5 weken. Het is moeilijk te zeggen of je een miskraam hebt gehad. Als je zekerheid wil zou ik als ik jou was een bloedtest doen bij de huisarts of een echo bij de verloskundige. 
Bij mij begon het donderdag 3 oktober ook met bruin bloedverlies en dag erna rood bloed verlies.
Het kan ook een innesteling zijn. Aangezien je geen rood bloedverlies hebt heb je nog kans dat er niks aan de hand is. Wel is het gek dat je testen lichter worden.
Ik zou als ik jou was gewoon even langs te huisarts of de verloskundige. Die kunnen jou beter helpen als ik op een forum.

Hoi AngieW
Ik zou inderdaad gewoon even met de verloskundige bellen. Het kan alle kanten op, omdat je nog geen echt bloedverlies hebt gehad. Ik lees hier wel heel veel dat de testen van clearblue meer HCG nodig hebben om positief te testen. Ik weet niet of die eerste positieve test ook van clear blue was, dat zou mogelijk ook voor het verschil in resultaat kunnen zorgen. 
Waarschijnlijk zal een vk nu nog zeggen dat het te vroeg is om iets te kunnen zien. Dus dat je nog even moet wachten en opnieuw moet testen, maar zou gewoon even bellen/mailen voor advies. 

Terug
Bovenaan