<p>Hi iedereen,</p><p>21 september werd ik ongesteld en mocht ik met clomid beginnen (PCOS) hierbij ben ik uitgegaan van min. 28 dagen max. 35 dagen, ik werd namelijk niet gemonitord door het ziekenhuis. </p><p>Afgelopen zaterdag was mijn 29e cyclus dag en hierbij testte ik 's ochtends positief, geen tuurstreepje gewoon een knalstreep. Later deze ochtend begon ik te bloeden, niet zoveel alleen met vegen wat donkerbruin bloed. Innesteling? Ik zei wel tegen mijn vriend, maandag even voor de zekerheid nog een test doen.</p><p>Vanochtend nogmaals getest en deze was negatief/heel licht positief (echt turen). Ik heb beetje rond gezocht en als ik een miskraam zou hebben gehad dan zou ik wel volgens mij meer positievere test moeten hebben neem ik aan? Zo snel is dat er niet 'uit' toch? </p><p>Verder is de bloeding nog steeds het zelfde, erg donkerbruin en heb ook geen pijn. Had tot de vrijdag voor testen krampjes hier en daar maar dat is nu over. Vanmiddag wil ik andere testen halen om te kijken wat er daarbij uitkom. Ik heb zaterdag en vandaag de test van Clear Blue van 1 minuut gedaan.</p><p>Hebben hier meiden ook last van gehad en toch goed afgelopen? Of juist niet? Ik ben nog vrij nuchter en weet dat met PCOS niet altijd goed kan gaan dus mocht het zo zijn dan is dat zo. </p><p>Liefs Angie</p>