Positieve test! (helaas tampontest....)

Hoi allemaal,

Vandaag dus mijn NOD...Nog niets te bespeuren.... Hele week ongi-pijn gehad. Donderdag werd dit erger dus ik dacht dat het toen wel door zou zetten, niet dus. Toen werd het weer minder. Vandaag ook niet echt. Kwam ik op internet de 'tampontest', tegen. Dacht dat deze gedaan werd om de kwaliteit van het cervixslijm te kunnen bepalen (draderig?). Maar kan dus ook wanneer je wilt weten of er al bloed te bespeuren is.. 2x te test gedaan en helaas, 2x wat bloed op de tampon...
Ben nu benieuwd wanneer dit door zal zetten! Bah..
Maar goed. Wordt dus geen standje van de verloskundige... en het zou natuurlijk ook wel weer erg snel zijn geweest zo na de miskraam.
Toch blijft het wel weer even slikken.

Liefs Ineke

Kom op meid..bij mij is het gelukt de tweede cyclus na de miskraam..voor mij heel bijzonder want bij mijn andere kids duurde het bijna 1 jaar.
Ik ben nu pas een paar daagjes zwanger..tjee wat duren die dagen lang..en die onzekerheid..ik ga wel 100X naar de w.c..ik hoop zo dat alles goed gaat deze keer..ik zal voor je duimen de volgende ronde..
issabel

Hi Ineke,

Wat jammer nou. Zou zo leuk zijn geweest maar ik denk (lekker cliché hoor) dat je lichaam er niet zo snel klaar voor was. En om dat standje van de vk hoef je je nu ook geen zorgen te maken inderdaad al zou het je worst geweest zijn als er een kindje onderweg was geweest.

Ik hoop dat je  je volgende cyclus meer geluk hebt!

Liefs,
Daantje

Hoi Ineke,

Wat jammer zeg dat het niet raak is.
Goh ik had nog nooit van die tampontetsen gehoord wat apart zeg.
Maar houd de moed er in meid ooit komt het goed.
Heb deze week ook mijn NOD tijd weer dus wacht weer geduldig af.
Maar ja we moeten gewoon verder gaan.
kop op!

groetjes astrid

Hahahaha die tampontest.

Waarschijnlijk zijn veel meer vrouwen op hetzelfde idee gekomen, maar ik heb die term vorige week op één van de forums neergegooid en heb 'm min of meer zelf bedacht. Maar goed als ik op dat idee kom, dan zijn er natuurlijk veel meer vrouwen die hetzelfde idee hebben.

Ik hoorde van zoveel vrouwen dat ze testen en daarna vrijwel direct ongesteld worden. Ik heb me dan ook voorgenomen niet meer te testen zonder eerst een inwendig onderzoekje te doen. Tja en hoe kan dat nou beter   dan met een tampon.

In ieder geval scheelde het me de laatste keer een zwnagerschapstest om dat er wat rossigs voorbij kwam. En inderdaad ik was niet zwanger.

Overigens heb ik ook een keer mijn cervixslijm op die manier gecontroleerd, want bij mij komt het er niet altijd uit, maar met een tampons is het erg duidelijk. Zeker dat van die draden.

Nou meiden testen allemaal, en binnenkrot allemaal positieve testen he.

Miep

Hallo allemaal,

Eindelijk is de computer weer online....
Wel toevallig dat mjin ongi vandaag pas!!!! Heeft doorgezet. Zondag dus die tampontest gedaan, maandag weer toen was er niets te bespeuren. Ik dacht dat ik dan dus misschien een vaatje had beschadigd. (wanneer je zwanger bent is alles natuurlijk beter doorbloed!!!). Dinsdag wel weer bloed... Woensdag meer en vandaag eindelijk reslutaat zonder tampon... Wat een gestress waarin ik natuurlijk steeds wat hoop bleef houden. Helemaal toen mijn collega (vrouw) zei dat mijn borsten weer groter waren....
Probeer dus nu positief te denken en wanneer het deze maand dus wel gaat lukken is vandaag de 1e dag van mijn zwangerschap. HAHAHA.
Geen idee wanneer nu mijn NOD zal zijn, misschien ook maar beter.
Op naar een voorjaarskindje dus!

Liefs Ineke

Hoi Ineke ,

wat jammer dat ongi toch kwam opdagen vandaag. zit nu ook in de spanning word er soms gek van maar ja gewoon afwachten maar en anders weer op na de vlg ronde.
zal voor je duimen dat het de volgende keer wel goed gaat.

groetjes astrid

Hoi Astrid,

Ik hoop natuurlijk dat het bij jullie wel gelukt is!! Erg he, die spanning. Ik merk dat ik mij nu gewoon goed voel qua stemming nu ik zekerheid heb. En weer in de volgende ronde zit nu. Die dagen dat ik wist dat het zou komen maar het komt dan maar niet is zo frustrerend en kost alleen maar tijd!!

Liefs Ineke

Terug
Bovenaan