Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hoi meiden ik heb gisterochtend een test gedaan en streepje kwam binnen de tijd ! Wat denken jullie ? </p><p> </p><p>https://www.mupload.nl/img/lji6gphlgxeio.png</p>
Ik ben al 2 maanden niet ongesteld geweest en moest daarvoor naar de huisarts en ze zeiden tegen mij dat ik allemaal zwangerschap symptomen heb en dat het handig is om te testen ? en in eerste instantie geloofde ik het niet en nu nog steeds niet ? ik moest 13 april ongesteld worden en ben niet geworden ?
In eerste instantie dacht ik een streep te zien maar als ik inzoom lijkt het vak een stuk geel en wit te zijn. Als je 13 april al ongesteld had moeten worden is de test nu wel erg vaag. Ik zou over 2 dagen nog eens testen!
Ik zie wel een heel licht streepje. Het kan zijn dat je geen of een late eisprong hebt gehad. Ik zou dus over 2 daagjes nog eens herhalen met ochtend urine
Ik zie ook een streepje, dus voorzichtig gefeliciteerd. Het is wel een hele lichte als je zegt eigenlijk al half april ongesteld te moeten zijn geworden. Heb je vaker een onregelmatige of lange cyclus?
ik zie geen streep, maar je hebt al vrij veel topics geopend over testen die wel/niet positief zijn. Misschien is het handiger om eens langs de huisarts te gaan en misschien via bloed te gaan kijken. Vandaag heb je een echo toch? Las ik in een ander topic