Positieve test, maar veel krampen

Hii!

Ik heb zojuist een positieve zwangerschapstest gehad, maar heb al enkele dagen geregeld kramp alsof ik ongesteld moet worden.
De vorige keer had ik dat ook en werd het een vroege miskraam.

Mensen die kindjes hebben en hiermee bekend zijn? Maak mij dus klein beetje zorgen of dit tekenen zijn van weer een miskraam krijgen
 
Hoi LeanneLois,
Wat is de tijd na zo'n positieve test toch altijd spannend en onzeker! Helemaal na je eerdere miskraam, dan gaan je gedachten helemaal alle kanten op. Toch voorzichtig gefeliciteerd, supermooi dat hij positief is!? 
Ik heb de eerste weken na de positieve test echt enorme krampen gehad, ze deden zo'n pijn dat ik alleen maar met een kruik op de bank wilde liggen. Nu is onze kleine meid al bijna acht maanden!
Ik hoop ontzettend dat je een fijne mooie zwangerschap mag hebben.❤️
 
Hoi Leannelois, 
 
allereerst van harte gefeliciteerd! Ik heb ook veel krampen gehad vooral snachts, maar ben inmiddels echt al dik 17 weken.
bij mijn miskraam had ik overigens juist helemaal geen kramp, dat begon gewoon met licht bloed verlies. 
Het zegt dus niet zoveel, maar ik denk dat de krampen juist goed zijn aangezien je baarmoeder aan het groeien is. Heel veel succes al het begin blijft heel spannend ;) 
 
Ja bij beide meiden gehad. En nu met de derde zwangerschap weer. Soms wel heviger dan ongesteldheidskrampen.
 
Terug
Bovenaan