positieve test, maar zo bang.......................

Ik had vandaag mijn NOD, dus net want ik ben zwanger, afgelopen weekend heb ik er al 5 testen tegenaan gegooid en alhoewel niet vet positief wel zichtbaar positief, dus ik mag aannemen dat ik zwanger ben, maar nu ben ik zoooooooooooooooooo bang om ongi te worden,d at ik ga bloeden en teleurgesteld wordt.

herkennen jullie dit???????????????????

Groetjes van een prille zwangere
 
Brenda,

Gefeliciteerd! Ik denk dat velen zullen begrijpen hoe je je voelt. Je bent heel blij maar durft er eigenlijk nog niet van te genieten omdat je bang bent dat het fout gaat. Ik had dat ook hoor, maar gelukkig gaat het vaker goed dan fout.

Over een aantal dagen zul je merken dat je er steeds meer van gaat genieten.

Alfie
 
Gefeliciteerd! Je bent in ieder geval zwanger en dat is fantastisch. Het zal wel even spannend blijven, maar denk positief! Ik herken je verhaal, de Etos heeft een fortuin aan mij verdiend, zoveel testen heb ik daar gekocht. Ik ben in december vorig jaar even zwanger geweest (na vier testen eindelijk een positief resultaat) maar dit eindigde in waar jij zo bang voor bent, toch ongesteld, of ook wel een vroege miskraam. Ik heb toen, hoe moeilijk ook, bij mezelf gedacht, ik was zwanger, dus ik kan zwanger worden en dat is al heel wat (na maanden proberen). En vervolgens was het in februari weer raak. Weer een aantal testen gedaan, en nog een paar en toen een duidelijk lijntje. Twee weken laten nog geen bloedingen, dus nog maar weer een test gedaan. En een paar dagen later nog een. Heb drie lijntjes nodig gehad om het te geloven. De eerste weken was ik net zo bang als jij, maar probeerde mij daar toch overheen te zetten. Het helpt niks als je je zorgen maakt, als het misgaat, kun je dat met piekeren niet tegenhouden en heel vaak gaat het wel goed. En dan heb je de eerste weken vooral lopen piekeren, en een zwangerschap is al zo voorbij, zonde toch? Dus droom maar alvast over je baby, zoek afleiding (ik ben op vakantie geweest, hielp heel goed) en voor je het weet ben je net zover als ik en voel je de baby bewegen!! Succes!!

Jootje (19 weken en 3 dagen zwanger)
 
Terug
Bovenaan