<p>Hoi iedereen!</p><p>Ik richt mij even tot jullie aangezien ik dit prille nieuws nog niet met anderen kan afstemmen.</p><p>Ik ben gestopt met de pil op 22augustus en kreeg op 25 aug mijn laatste maandstonden. In de week van 9 september kreeg ik vreemde krampen in mijn onderbuik die een week aanhielden.</p><p>Weken verstreken tot ik plots begin deze week 2 dagen bruin verlies had. Ik was voorbije weekend ook plots misselijk geworden en heb verschillende keren moeten overgeven, het roken smaakte mij alvast ook niet meer. </p><p>Gisteren dan uiteindelijk beslist om een test te doen, mijn buik voelt namelijk al 2 weken opgezwollen aan, mijn borsten zijn precies gegroeid en zeer pijnlijk.</p><p>Tot mijn verbazing toonde de clearblue test + 1-2weken aan.</p><p>Deze middag had ik echter na een groot wcbezoek helderrood bloed na het afvegen. Intussen is dit terug bruin geworden.</p><p>Mijn huisarts heeft bloed afgenomen maar ik weet pas maandagavond meer.. </p><p>Ik panikeer nu wat. Heb ik te vroeg getest? Is dit wel allemaal normaal? Moet ik me zorgen maken? Gezien mijn mama zelf miskramen heeft gehad maak ik mij nu ook wel zorgen.</p><p>Mijn man was zo blij met de posi test maar wie weet hebben we te vroeg gejuigd? </p><p>Alvast bedankt voor jullie reactie! </p>