positieve test maar...

Sinds vrijdag een positieve test, maar ik heb ook al een aantal dagen bloedverlies. Ik hoop dat alles goed blijft gaan. En ik ga van de week nog maar een keer testen. Als die ook positief is dan heb ik 10 januari de eerste echo. Liefs marielle

Het bloedverlies hoeft niets te betekenen, hoor! Zeker als er geen stolsels bij zitten hief je je geen zorgen te maken.

Ik hoop dat alles goed blijft gaan en ik je vandeweek met zekerheid mag feliciteren!

Liefs Daisy

Inderdaad. Bloedverlies hoeft niks te betekenen! Hopelijk blijft alles goed gaan en heb je deze week bijzonder nieuws voor ons. Alvast een hele voorzichtige felicitatie... Liefs

Hey meiden bedankt voor jullie reacties, maar ik moet helaas zeggen dat het toch mis is gegaan. Ik had vanmorgen een negatieve test. Dus waarschijnlijk een vroege miskraam gehad. We gaan dit even verwerken en misschien dat we volgend jaar een nieuwe afspraak maken voor een 2e ICSI behandeling.
Liefs Marielle

He, wat vervelend om te horen! Ik Had het je zo gegunt! Zou de positieve test niet nog van de hormonen kunnen komen?

De volgende icsi heb je vast een plakker!

Liefs Daisy

@daycey nee de positieve test kan niet door de hormonen komen want vorige week vrijdag was mijn officiele testdag. Dus dan waren de hormonen al uit mn lichaam. Maar bedankt voor je lieve reactie.
Liefs Marielle

Terug
Bovenaan