Positieve test na 3 dagen bloedingen

<p>Hi ladies,</p><p>Ik heb 4 dagen na mijn NOD 3 dagen bloedverlies gehad (niet heel licht, maar ook niet zo heftig als normaal). Nu ging ik uit van een miskraam, maar het voelde wel anders dan de keer ervoor (vorige maand miskraam bij 6 weken).</p><p>Omdat mijn borsten weer gevoelig zijn en ik eea wilde uitsluiten, heb ik vanochtend een test gedaan en die was overduidelijk positief. Wat moet ik hier nu van denken? De VK wist het ook niet zo goed..</p><p>*confused*</p>

Lange cyclus/late innesteling? Omdat ik nog niet zo lang met de pil gestopt was was mijn cyclus niet heel duidelijk. Ik had ook een dag over 3/4 na mijn NOD (even uitgegaan van gewoon 28 dagen) ook 3 dagen bloeding en had een week later ook een positieve test. Bij mij was het dus een wat langere cyclus, wellicht bij jou ook? Ben ondertussen al weer bijna 17 weken zwanger dus het klopte echt ;)

Een late innesteling? ?
Of het kan zijn als het echt een  miskraam  was dat het nog even  kan duren voor de hcg je lichaam uit is dus ik denk dat je het beste je verloskundige  moet bellen voor een echo om te zien of het nog van de miskraam was of toch een zwangerschap ?
Hopelijk het laatste

Lastig te zeggen, je ging uit van een miskraam zeg je, had je voor het bloedverlies al een test gedaan? Was deze dan donkerder of lichter? Zo niet, na een miskraam kan de test ook nog positief zijn. Ik zou denk ik nog een aantal dagen testen om te kijken of ze op of af lopen. Succes en ik hoop dat alleen gewoon goed zit en je zwanger bent ☺️

Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben na de vorige miskraam voor een echo geweest en alles was weg, het eitje stond alweer klaar om te springen:). Ik heb dus niet getest na mijn nod, wilde pas testen na dik een week.. dat leek dus overbodig. 
Ik ga eind deze week nog een test doen en als het dan nog steeds positief is, de VK bellen. Voelt alleen zo gek, zwanger en tegelijkertijd bloeden:S.
Jullie ook allemaal veel suc6 met zwanger worden!!

Terug
Bovenaan