Positieve test na miskraam

Hoi!
Hopelijk heeft iemand een antwoord. 2 maart heb ik helaas medicatie moeten slikken om een miskraam op te wekken. Dit is ‘ gelukkig’ dezelfde dag losgekomen. Ik was 9,5 week zwanger, maar waarschijnlijk is het rond 7,5/8 weken al mis gegaan. We kwamen er op een echo achter dat het hartje niet meer klopte.
25 maart vertelde de gynaecoloog dat mijn baarmoeder mooi schoon was en dat er alweer een eitje op springen stond! Dit was fijn nieuws!
Ik ging er vanuit dat dat weekend ik dus een eisprong zou hebben, rond 26/27 maart. Maar met zekerheid kan ik dat niet zeggen, omdat de ovulatie testen continu positief waren na de miskraam.
Je zou daar van uitgaande kunnen zeggen dat ik afgelopen weekend ongesteld had moeten worden, maar dat is niet gebeurd. Ik heb alleen vorige week heeeeel licht bloedverlies gehad. Echt alleen bij afvegen en totaal geen buikpijn. Dit is veel te snel na een eventuele eisprong en ook veel te weinig voor een menstruatie.

Maar lang verhaal kort. Ik ben maar gaan testen. Sinds gister een hele lichte streep ( niet op allemaal). Maar veel duidelijkheid geeft dit niet. Is dit nog van de miskraam? Is dit toch een hele vroege zwangerschap en is mijn eisprong toch later geweest?

Wie kan me helpen?☺️
 
Ik probeer al 7 x een reactie te plaatsen maar lukt alleen als ik per zin opschrijf en dan op sla elke keer. ? Zo frustrerend 
 
@gebruiker wat naar van je miskraam? Hoeveel dpo ben je? Ik had gisteren 4dpo minimale bloedverlies. Leek mij ook vroeg en heb het nooit eerder gehad.
Ik wil je uitleggen over je foto's/link plaatsen maar mijn reactie wordt steeds niet geaccepteerd. 
 
Allereerst wat ontzettend vervelend van je miskraam, uit ervaring weet ik dat de ovulatietesten niet betrouwbaar zijn naar je miskraam. heb je wellicht een zwangerschaps test gedaan na je miskraam om te kijken of het hcg uit je lichaam was? 
Ik denk dat je lichte bloeding wellicht van een innesteling kan zijn. Ik zou nog een paar dagen wachten en dan eventueel een test met weken indicator doen die neemt gelijk wat twijfel weg, als je een normale test doet dan zal deze over een paar dagen ook duidelijker zijn.  
Heel veel succes en hopelijk snel goed nieuws!
 
Bedankt voor de reactie! Heel lief! 
ja klopte, ovulatie testen doen niks haha. 
Ik wacht het af.
net een test gedaan en die was duidelijker dan vanochtend. Dus nu gewoon geduldig afwachten☺️
 
Terug
Bovenaan