Positieve test na ovitrelle

Goedemorgen,

Op zaterdag 26 oktober heb ik ovitrelle gezet en ik had al een paar dagen last van maagzuur wat ik nooit heb. Zou de ovitrelle uit m’n lichaam zijn? Met mijn te korte luteale fase ben ik normaal gesproken 7/8 dagen later al ongesteld. Het is geen tuur streepje maar echt een goede lichte streep.

Benieuwd naar jullie ervaringen.

Die heb ik niet gekregen want ik heb een te korte luteale fase .. dus ik word normaal ook niet pas na 14 dagen ongesteld

Die heb ik niet gekregen want ik heb een te korte luteale fase .. dus ik word normaal ook niet pas na 14 dagen ongesteld
Testen werken pas goed vanaf twee weken na je eisprong. Mijn advies om dat dan aan te houden. Het zou wel erg zuur zijn als de test nu heeft gereageerd op Otrivelle ipv je eigen aangemaakte hcg. Test ziet dat verschilt immers niet. O ja, testen kunnen nooit oplopen zoals hierboven gesuggereerd. Zwangerschapstesten zijn momentopnames.

Dat klopt niet. Als ik geslachtsgemeenschap heb gehad in week 1 van mijn cyclus, is 19 dagen daarna testen nog steeds te vroeg.
Ja, als je in die week geen ovulatie had, heb je te vroeg gemeenschap gehad, en krijg je dus een negatieve test.
Die 19 dagen houdt rekening met houdbaarheid van eitjes en zaadjes.

Terug
Bovenaan