Positieve test of indrooglijntje?

A

Anoniem

Guest
Na een miskraam in december zijn mijn man en ik momenteel bezig met ronde 2 voor ons 1e kindje. A.s. zaterdag 20-02 is mijn NOD. Echter kon ik niet wachten en heb ik maandag als dinsdag al een test gedaan. Ik dacht een licht streepje te zien, maar toen ik thuiskwam van werk was het overduidelijk! Nu twijfel ik toch, heb ik dat lichte streepje in de ochtend verbeeld en is wat ik nu zie een indrooglijntje? Ik ben benieuwd wat jullie denken. A.s. vrijdag test ik nog een keer met clearblue.<br />

Hangt ook van type test af wat de kleur van een indrogen lijntje is. Zoals ik had begrepen zijn die vaak wat grijzig van kleur. Maar pin me er niet op vast. Denk dat het toch beter is te wachten op NOD. Testen beginnen pas betrouwbaar te zijn op 1 of 2 dagen ervoor.

Nee hoor, ik denk dat je vrijdag gewoon positief gaat testen met cb! ?

Ik heb met dezelfde testen getest, werkten prima, en zijn idd donkerder na een paar uur. Vergelijkbaar met deze, iets donkerder. Zeker als je de lijn al licht zag tijdens de afleestijd, zijn ze gewoon positief.

Succes!

Ik zou ook zeggen positief hoor, vind het super duidelijk. Voorzichtig gefeliciteerd ?

Terug
Bovenaan