positieve test of negatieve test ???

A

Anoniem

Guest
Ik heb vrijdag een zwangerschapstest gedaan (kruidvat). Eerst was hij dacht ik. na een tien minuten, kwartiertje stond er een dun lichtblauw lijntje in het tweede vakje. Ben ik dan zwanger of niet? Mijn bloeding is op 10 mei normaal. heb ik de test dan te vroeg gedaan of ben ik gewoon niet zwanger? Heeft iemand dit ooit ook al mee gemaakt?

Groetjes, rammeke84

Hoi ik denk dat de test negatief is want na 3 tot 5 minuten mag je het resultaat aflezen en toen stind er nog niets.......sommige test verkleuren inderdaad na 20 min positief , staat ook altijd in de gebruiksaanwijzing.

maar je hebt ook zo vroeg getest , je kan best zwanger zijn maar ik zou als ik jou was pas enkele dagen na je nod testen !!!
 ik hoop natuurlijk dat je gewoon zwanger bent , sucses ,
daan

Hoi,

Ja idd je mag na zoveel min niet meer kijken dat is niet geldig,
maar als ik jou was zou ik gewoon nog een keer testen en
misschien staat het er dan wel goed op ik zal voor je duimen.

Veel succes Ronda

Hallo,
Ja inderdaad zo'n test kan dan gaan opkleuren, maar dan probeer je het toch nog eens!!!
Of 1 dag na dat je ongi moest worden, dan het liefst smorgens want dan heb je de hoogste waarde   zwangerschapshormonen in je urine zitten.
Nou ben benieuwd en we voor je dat je zwanger bent!!!

Succes ermee!!!

Groetjes Sandy  

Hoi,

als ik jou was zou ik de digitale test van clear blue nemen, die testte bij mij 3 dagen voor alle andere testen al positief. (ik was nl ook nogal ongeduldig en aan de vroege kant aan 't testen... )
En het tweede voordeel is dat hij in woorden aangeeft 'zwanger' of 'niet zwanger', zo hoef je ook niet te kijken of je nou wel of niet een vaag streepje ziet...

Succes ermee,

Marloes.

Terug
Bovenaan