Positieve test of toch niet?

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik heb 3 weken geleden een terugplaatsing gehad en daarbij progynova en utrogestan gebruikt. 2 dagen vóór de test datum begon in met bloeden en ik had een positieve test. Ik heb voor mijn gevoel een normale menstruatie gehad tot en met donderdag (5 dagen gebloed). Vanmorgen weer getest om te kijken of de test al negatief zou zijn maar er zijn nog steeds 2 hele dikke strepen te zien! Allebei even donker!
Ik ben nu best in de war want ik had verwacht dat de test negatief zou zijn of op zijn minst af zou lopen.

Wie heeft dit ooit gehad?

Vriendin van mij had in de zwangerschap ook maandelijks 'menstruaties'. Gewoon net zo lang, wel een klein beetje lichter. Dus dat kan gewoon. Ik zou je gynaecoloog eens een berichtje sturen of je even kan checken vanbinnen :)

Hier bij beide zwangerschappen er pas 4 weken later achter gekomen omdat ik dacht gewoon ongesteld te zijn geweest. Had alle klachten, krampen etc. Bleek beide keren wel al zwanger te zijn en ook voldragen zwangerschappen gehad. Het kan wel...

Bedankt voor jullie bericht meiden! Ik heb begin dit jaar ook een terugplaatsing gehad en toen had ik het zelfde als nu, ook een bloeding. Maar toen na de menstruatie testen ik al vrij snel negatief. Nu blijft hij dus positief.
Ik test dinsdag nog eens en dan de gynaecoloog maar eens bellen.

Zooooo zenuwslopend dit....

Terug
Bovenaan