Positieve test, toch bloed..

<p>Vandaag is mijn NOD en ik had vanmorgen een positieve zwangerschapstest in handen. Het is geen knal streep, maar zeker duidelijk te zien dat er een streepje staat.</p><p>Daarna veegde ik mezelf af: helderrood bloed. Ik schrok meteen super erg! Hoe kan dat, een positieve test en meteen daarna helderrood bloed? Inmiddels is het niet meer helderrood maar oud bruin. </p><p>Iemand ervaring? Moet ik me zorgen maken? </p>

Spannend! Vooral omdat het direct na de positieve test was.. Maar het kan inderdaad alle kanten op: van onschuldig tot een miskraam. Maar als ik jou was, zou ik op dit moment uitgaan van het goede. De hoeveelheid bloedverlies die jij beschrijft past niet zo goed bij een miskraam. Als het hierbij blijft.. Ook omdat het al snel bruin werd. Klinkt meer als een geknapt bloedvaatje ofzo. Afwachten dus wat er komende dagen gaat gebeuren.. Succes! 

Inmiddels is het helemaal weg. Ik had rond 12u vanmiddag nog wat oud bruin slijm maar sindsdien is er niks meer te zien. Hopelijk een verlate innesteling geweest. Ga morgen nog een test doen, zo spannend!

Fijn dat het niet heeft doorgezet! Hopelijk blijft het zo. Morgen weer een zwangerschapstest doen heeft volgens mij niet zo heel veel meerwaarde. Zelfs als het een miskraam gaat worden, zal het hcg nu nog steeds aanwezig zijn in je urine. Dat kan zelfs tot een paar weken na een miskraam. Dus of je wel/niet meer bloedverlies krijgt, zegt denk ik nu meer.. 
Spannend en succes! 

Terug
Bovenaan