Positieve test.Voor nod test. Kon niet langer mij inhouden, wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
<p>Gister ochtend en vandaag licht positieve test. Morgen is mijn nod. Vind het mega spannend! Ik was eerst niet van plan te testen totdat ik overlijd was. Maar had vanaf maandag twee dagen ongesteldheids buikpijn. En toen verdween het weer. Ook xere tepels. Zijn er meer wie dat hebben gehad? Ik las dat de kans nog 50% is dat ik morgen ongesteld word. Maar kon het niet laten om te testen. Misschien niet zo slim. </p>

Allereerst gefeliciteerd!!

Ik denk dat er genoeg dames zijn die al voor hun NOD testen hoor ?. Ik had het ook 3 dagen ervoor gedaan maar dan met een early test. Ik kreeg pas na 5 minuten een heel licht streepje. Toen gelijk een clearblue gekocht en daar stond dan 1-2 weken zwanger! Uiteindelijk kreeg ik een miskraam bij 10 weken maar dat heeft hier natuurlijk niets mee te maken. Een streepje is een streepje en dat betekent gewoon lekker zwanger!

Het klopt dat de kans redelijk aanwezig is dat je een vroege miskraam krijgt, maar probeer vooral lekker te genieten van het feit dat je zwanger bent! Het gaat vooral bij heel veel mensen wel goed, dus nogmaals: gefeliciteerd!

Christiana bedankt voor je bericht!
Wat jammer van je miskraam met 10 weken? Was dat lang geleden gebeurd? 

Ik hoop dat ik morgen niet ongesteld ben. En ben voorzichtig enthousiast?

Ah joh dikke kans dat het goed zit hoor! Zo vroeg ben je nou ook weer niet! Test je weer prositief, dan zou ik lekker de verloskundige bellen voor n afspraak, dan kan je daar lekker naartoe leven :)

StephW, dankjewel! Ik ga als ik overlijd ben nog een keer testen en dan bellen☺️

Gisteren getest met een digitale weken indicator van clear bleu. En die gaf niet zwanger aan. Met middag urina( dag na mijn voorspelde nod) Morgen ga ik weer testen. Vind het zo gek.. mijn ongesteldheid blijft uit en blijf toch wel een beetje vollere borsten houden en gevoeliger tepels. Ben echt super onzeker. Ben ik nou wel of niet zwanger ? Ook super gek dat ik met een Etos vroege zwangerschapstest wel twee keer licht positief heb getest. Twee dagen voor mijn nod. En een dag ervoor. Dus dan zou je toch denken , zwanger? Streepje is een streepje zeggen ze toch. De laatste drie cyclessen waren precies 26 dagen. Daarvoor heb ik 17 jaar aan de pil gezeten. Ik ga er maar van uit dat ik ongesteld ga worden. 

Vandaag weer niet zwanger. Het zal wel moe zijn gegaan. Nu wachten op mijn ongesteldheid 

Terug
Bovenaan