Positieve test voor nod

<p>Voorzichtig toch een beetje blij! </p><p>Ik heb 3 testen gedaan en alle drie positief! Bovenste test 4 voor NOD, de middelste 3 voor NOD en de onderste vandaag, 2 voor NOD. <br /><br /></p><p>Ik hoop zo dat dit uitgroeit tot ons kindje ?</p><p>Durf de coolblue test met wekenindicator nog niet te doen, omdat ik toch bang ben dat mn menstruatie doorkomt en ik toch niet zwanger ben. </p>

Gefeliciteerd!je bent nu zwanger, ik duim voor je dat het goed blijft gaan! De wekenindicator meet in principe op hetzelfde, dus hcg. Dus die test vertelt je niets anders dan deze testen, ook niet of het goed blijft gaan.
Ga voorzichtig genieten en doe op/na NOD de wekenindicator. Deze heeft vaak net iets meer hcg nodig.
Met eenzelfde soort testen zit ik nu op ruim 5 weken zwanger. Het blijft altijd wel spannend :)

Inderdaad, lijkt me duidelijk wat dat betekent, gefeliciteerd!
Uiteraar kun je nu al voorzichting verder gaan nadenken, en ik duim voor je dat het lekker blijft zitten!

Gefeliciteerd!

Waarom zou je die met wekenindicator doen? Je kent precies je NOD, dan weet je toch ook hoever je bent? Beetje jammer van het geld, is mijn idee dan? 

Bedankt! Ik wilde die doen omdat ik het nog best vaag vind, ik ben net gestopt met de pil en heb dus geen regelmatige cyclus gehad. Vandaar dat ik ook niet helemaal zeker was of de app die ik gebruik wel klopt. Vandaag toch maar gedaan en die geeft aan dat ik op 4 weken zit. :) 
Misschien inderdaad jammer van het geld, maar ik vond het zo spannend en die wekenindicator heeft me wat rust gegeven. 

Terug
Bovenaan