<p>Hoi dames,</p><p>Ik weet dat niets de situatie kan veranderen. Maar heb behoefte aan ervaringen van vrouwen die iets soort gelijks hebben mee gemaakt.</p><p>Vorige week vrijdag, 10 dagen na een positieve ovulatietest had ik een licht positieve zwangerschapstest, ik kon het niet geloven! De dagen erna liepen ze mooi op.</p><p>Vandaag dag 27 (ik ben al overt tijd voor mijn cyclus van 24 dagen) rond 19:00 nog een test gedaan, zie foto hier onder. Super duidelijk! Maar wat mij zorgen baart is dat ik vanmiddag tijdens werk ineens helder rood bloed zag! Ik schrok hier zo erg van barste bijna in tranen uit, maar kon me nog inhouden denkend dat ik op het toilet op werk zit. Ik zag ineens rekbaar slijm en heb met een stukje wc papier gerold in een soort wattenstaafje gecheck of er wat was. In eerste instantie geen bloed. Tweede poging ineens uit het niets helder rood bloed! Komt dit nu door het porren daar beneden of is het een opkomende miskraam? Hoe verloopt een miskraam? </p><p>https://ibb.co/8XDmwJ5</p><p> </p><p> </p><p> </p>