Positieve test(zie foto) maar vandaag 1x helder rood bloed

<p>Hoi dames,</p><p>Ik weet dat niets de situatie kan veranderen. Maar heb behoefte aan ervaringen van vrouwen die iets soort gelijks hebben mee gemaakt.</p><p>Vorige week vrijdag, 10 dagen na een positieve ovulatietest had ik een licht positieve zwangerschapstest, ik kon het niet geloven! De dagen erna liepen ze mooi op.</p><p>Vandaag dag 27 (ik ben al overt tijd voor mijn cyclus van 24 dagen) rond 19:00 nog een test gedaan, zie foto hier onder. Super duidelijk! Maar wat mij zorgen baart is dat ik vanmiddag tijdens werk ineens helder rood bloed zag! Ik schrok hier zo erg van barste bijna in tranen uit, maar kon me nog inhouden denkend dat ik op het toilet op werk zit. Ik zag ineens rekbaar slijm en heb met een stukje wc papier gerold in een soort wattenstaafje gecheck of er wat was. In eerste instantie geen bloed. Tweede poging ineens uit het niets helder rood bloed! Komt dit nu door het porren daar beneden of is het een opkomende miskraam? Hoe verloopt een miskraam? </p><p>https://ibb.co/8XDmwJ5</p><p> </p><p> </p><p> </p>

Gefeliciteerd, dat is inderdaad een zeer duidelijke positieve test! Bloedverlies is schrikken, en ben zelf alleen bruin bloed verloren met 6 weken, maar kan er wel bij horen. Je baarmoeder is beter doorbloed en zeker met naar de wc gaan of niezen kan je minimaal bloed verliezen. Zeker als je er verder geen heftige krampen bij hebt is het niks om je druk om te maken hoor :) wanneer heb je de afspraak bij de vk?

Ik hoop het Bo-Belle! Zeker omdat wij deze ronde met IUI zouden starten! 
We hebben een afspraak voor een echo bij de gynaecoloog op 3 maart, ik zou dan 8 weken moeten zijn. 
Vandaag zowel mijn HA als assistenten van de gynaecoloog gesproken (gek gemaakt). Zij gaven aan dat het beide kanten op kan gaan, zeker omdat het zo vroeg is. En dat er helaas niets anders op zit dan afwachten. Maar gelukkig geen bloedverlies meer gehad. Dit was de eerste keer helder rood. De afgelopen dagen was het enkel wat licht roze verkleurde slijm.
Ik herken je naam van topics van een paar maanden geleden. Is het bij jou gelukt? Hope so!

Stom je zegt natuurlijk al dat jij met 6 weken enkel bruin hebt gehad! Gefeliciteerd!
Hoe ver ben je nu?

Haha geeft niet ;) bij ons gelukt dus inderdaad, na de eerste iui! Super fijn, het was evengoed een laaaaaange weg maar voel me alsnog een geluksvogel dat dit wel in 1x raak was!
Ik ben 7.5 nu, een week geleden de eerste echo met kloppend hartje gehad. Super pril nog dus we kijken ontzettend uit naar de volgende echo, die duurt nog 2 weken... dan kunnen we al veel meer zien! 
En, natuurlijk kan het 2 kanten op. Maar met een beetje spotting zou ik nog niet van het ergste uitgaan hoor. Vooralsnog ben je (pril)zwanger! En spannend blijft het toch. Ik heb zoveel voorbij zien komen de laatste jaren dat ik mezelf er af en toe aan moet herinneren dat het ook gewoon wèl goed kan gaan ;)

Oow wat bijzonder lijkt me dat zo een echo! Kan niet wachten.
Zo is het maar net. En het blijft altijd spannend ook als je wat verder bent. 
Geniet van je zwangerschap!

Terug
Bovenaan