positieve test...

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal....daar ben ik weer met mijn onzekerheid ; na een maand zelfinseminatie is het zover, net een test gedaan : POSITIEF !!!! Ik ben ZWANGER!!!!!
Maar ben zo bang..... heb 2 keer een miskraam gehad en ben iedere x ervan overtuigd dat ik ongesteld ben of ga worden... vindt het eng. Wil er graag van genieten en dat doe ik ook wel , verdriet hebben kan altijd nog toch??? HELLLPPPP..
Dit gaan een onzekere tijd worden. Voor jullie allemaal veel succes en zo zie je maar zelfs als je problemen hebt met de gemeenschap, zoals wij, is het zwanger worden niet uitgesloten !! Ik laat snel weer iets van me horen...

liefs  nanny ; ps is dit ongesteldheidsgevoel wel normaal, voelt zwaar onderin de buik...\

Gefeliciteerd en succes!
Mag ik vragen waarom je voor zelfinseminatie hebt gekozen?

Wauw!!! Gefeliciteerd!!!!
ik ben erg blij voor jullie!!

Groetjes Noelie

quote: pipootje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-03-2007 16:29:55'));

Gefeliciteerd en succes!
Mag ik vragen waarom je voor zelfinseminatie hebt gekozen?

hoi hoi,
gefeliciteerd! geniet ervan. Een miskraam is niet te voorkomen, dus kan je volgens mij maar gewoon genieten van de tijd die je zwanger bent. Al zeg ik dat nu wel heel stoer. Heb zelf ook een miskraam gehad en wacht nog op de volgende zwangerschap en weet dus niet hoe ik het ga ervaren.
Ik ben ook benieuwd wat zelfinseminatie is,

groetjes
Patricia

Hallo meiden, bedankt voor jullie lieve woorden ~!

Ik zal de geschiedenis even vertellen ; mijn vriend en ik kunnen nauwelijks op de normale manier gemeenschap hebben , omdat dit bij mij voor problemen zorgt. Het doet namelijk altijd zeer... op een gegeven moment ga je er al van te voren over na denken en dan gaat het zekerweten zeer doen. Een hele enkele keer gaat het goed... dit is al meer dan twee jaar aan de orde, maar ze kwamen er maar niet achter waar de pijn vandaaan kwam.. nu ben ik  hiervoor naar  bekkenbodemfysiotherapie; ik kan mijn bekkenbodemspieren niet zelf automatisch zijn werk laten doen, het verkrampt .. dus jullie begrijpen dat die kinderwens hierbij niet echt opschiet. In aug vorig jaar was het dan toch met pijn en moeite gelukt ; advies van gyn opgevolgd over wanneer we het moesten gaan doen en ja hoor in 1 x raak! Vrij snel een miskraam dus. De allereeste keer ben ik zwanger geraakt van voorvocht.. dus aant zwanger worden licht het niet- het licht aan de gemeenschap(frequentie) en aan het voldragen van de baby.
We zijn deze maand gestart met selfinsemineren en cyclusanalyses (kijken wanneer je eisprong is); dwz met een spuitje het sperma naar binnen brengen.. niet erg leuk maar wel effectief ! Aan het probleem wordt gewerkt dus dat gaat ook wel goed komen..
voel me zooooo gek.... wel lastig hoor die buikpijn..
eindelijk zelf een baby !!!!!!aaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar goed dit was het verhaal erachter, succes !

heeee nanny gefeliciteerd .

hoop dat de  je zwangerschap goed verloopt zonder complicaties en pijntjes en dat je er van kunt genieten met ze tween.

geniet er van 9 maanden zijn zo voor bij.

groetjes iris 32j 11de

hoi,

ik heb toch nog een vraagje over dat zelfinseminatie. Ook al is het
misschien gek, want wij kunnen wel vrijen op de 'normale' manier. Ik
merk alleen dat mijn vriend moeite heeft met het 'moeten' vrijen in de
ei-week. Het wil dan ook niet altijd lukken, omdat dit niet
stijfheidsbevordelijk is zegmaar. (laat hem het maar niet lezen )
Het scheelt hierbij dat wij al in ronde 14 zitten en ik het dus in die eiweek, extra mijn best wil doen. Heel leuk voor je relatie af en toe. Maar goed.

Nu vraag ik me af hoe je dat dan met zijn sperma doet. Dat blijft toch niet lang leven buiten zijn lichaam, dus hoe van je dat dan op en hoe doe je dat in die spuit?
Wie weet vind ik het nl ook eens een manier om te proberen voordat we naar de huisarts gaan om doorgestuurd te worden naar de gyn,

nouja wat ik al schreef een gek verhaal, maar ik ben echt nieuwsgierig,

groetjes
Patricia

Terug
Bovenaan