positieve test?

A

Anoniem

Guest
Dag dames?!

Ik heb vanmorgen een test gehaald van Clear blue... ik dacht dan heb ik vast beter resultaat dan met een goedkope test. Nu is het zo dat ik volg.w. Woensdag pas weer ongesteld moet worden, maar als er een bevruchtig plaatst gevonden heeft, dan is dit al dik twee weken geleden, dus ik dacht, ik test alvast.

Gisteren had ik een goedkope test gedaan... en die leek gisteren negatief, vandaag weer gekeken, en een heel vaag (krom) lijntje...? Ik was helemaal hoteldebotel!!!!!!

Ik dacht ik koop nu een keer een dure test... bij deze test moet er een plus komen te staan als hij positief is. En als je heel goed kijkt, dan zie je wel vaag iets, maar je ziet ook twee kleine stipjes... op de plek waar het lijntje hoort te zitten... en de andere lijn bestaat eigenlijk uit hele kleine stipjes. Zou dit dan toch positief zijn? Het is wel zo dat ik vijf maanden terug bevallen ben. Of zou er nog hormoon in mijn lichaam zitten daarvan, dat hij daarom positief lijkt. Oehh ik vind het zo spannend! Dan komt er misschien een broertje of zusje bij, ik wacht volg. woensdag af, eerder ga ik geen test meer doen. Wel moeilijk hoor dat wachten!

Liefs supermama

O het moet zijn Dag dames!!! met uitroeptekens, ipv. vraagteken hihihi...

Hey Hoi, misschien moet je gewoon rustig afwachten tot woensdag meis. Snap dat je het heel spannend vind. 5 maanden geleden bevallen, geef je nog borstvoeding of heb je dat nooit gegeven. Geen zware bevalling gehad denk ik, anders besluit je niet al snel weer zwanger te willen worden, hihih. Bewust zo dicht op elkaar?

Ben benieuwd wat de uitslag woensdag word. Nog maar ff paar nachtjes slapen en dan hopelijk duidelijk testen. Kweet niet goed wat ik er van moet zeggen. Die eerste test kan als ie langer ligt wel een lijntje vertonen, maar dat zegd dan weinig. Maar dat je op tweede wel iets zit is opzich wel positief. Maar idd geen idee of je misschien nog hormonen in je lichaam hebt. Het magische woord is denk ik nu afwachten.

Succes! Gr. Nathalie

Hoi,

ik heb een clearblue test gedaan een week na mijn NOD en die gaf gelijk een dkke plus aan. Er staat wel op de verpakking dat je na 10 minuten niet meer mag kijken omdat de test dan af kan wijken. (Misschien dat dat met de oude test is gebeurt) Ik zou gewoon nog een paar dagen wachten en dan nog eens testen. Veel succes!!

Groetjes poeh

Hoi allemaal!!!!!

Aangezien ik het nog niemand in mijn omgeving wil vertellen, wil ik dan toch op dit forum het grote nieuws vertellen...

ZWANGER

Een dun lijntje is er te zien (op zo'n goedkope test twee voor nog geen 5euro) ga vandaag een wat duurdere halen van Clear Bleu... mijn man wil het namelijk voor 100% zeker weten, hij gelooft het nu voor 70%, hihihihi... vorige keer precies zo. Heb net wat urine opgevangen, en straks maar supersnel naar de stad om een test te kopen!

Zooooo spannend allemaal.

Liefs supermams

Nee dat nog niet. Maarja ze zeggen toch echt, een streepje is een streepje he.

Ik geloof het voor 100%, morgen is mijn NOD... maar ik voel me helemaal zwanger, dus dat zit wel goed, we zullen het straks wel zien. (met de clear blue test)...

Liefs supermams

Terug
Bovenaan