Positieve test! ?

Hai!<br /><br />Zijn er dames die net als ik vroeg in het eerste trimester zitten en dit met elkaar in een gezellig groep willen delen?<br /><br />Ik heb sinds woensdag (NOD -2) positieve testen, en ze liepen iedere dag mooi op. Vandaag (NOD +1) een digitale test gedaan. <br /><br />Volgens mijn eigen berekeningen zou ik 25 september uitgerekend zijn. Dus ik hoop op een zachte zomer! ??<br /><br />Ik heb de verloskundige nog niet gebeld, ik heb me voorgenomen dat in de 6e week te doen. Ik hoop dat een vroegere echo mogelijk is, rond week 7. <br /><br />Hoe is dat bij andere meiden?<br /><br />??<br />
 
Van harte gefeliciteerd met je kleine wonder. Is dit je eerste kindje?

Je mag de verloskundige bellen wanneer jij wilt en goed voelt. Volgens mij raden ze het aan vanaf week 5/6. Een eerdere echo is vaak ook mogelijk met 7 weken, ik krijg deze zelf ook.

 
Hai KGH!

Jij ook gefeliciteerd! Jij hebt je echo al gepland staan? Spannend!

Ja het is mijn eerste kindje. Ik heb in het verleden wel 2 vroege miskramen gehad dus ik vind het erg spannend. Om die reden ben ik denk ik wat voorzichtig om het al te vertellen of dingen in gang te zetten. Het moeten afbellen vond ik verschrikkelijk. ? Ik merk dat ik wat bang ben om het te ‘verpesten’ als ik hard van stapel loop terwijl ik nog maar net zwanger ben. Maar dat is puur psychisch natuurlijk.

Hoe gaat het met jou?
 
Je kan de verloskundige ook bellen om alvast wat support te krijgen met je zorgen misschien? Super begrijpelijk dat je onzeker bent en lastig vindt om al iets te delen, maar de woorden van de verloskundige kunnen je misschien wel al steun geven. Dan kan je alsnog afspreken dat je later nog belt voor de eerste afspraak.
 
Hai MoesjeSharel, dat is waar. Opzich lukt het me wel om mezelf wat nuchter te houden hoor, maar het kost me soms wel wat moeite. Misschien dat ik idd toch komende week eens bel!
 
Heel veel succes met deze onzekere weken. Ik hoop dat je jezelf wat nuchter kan houden, want er zit inderdaad niet veel anders op dan doorgaan en afwachten. Maar heb het er zeker met iemand over als de zorgen de overhand nemen, alleen al door even uit te spreken wat er door je heen gaat kan helpen. Succes! En ik hoop op goed nieuws voor je ?
 
Terug
Bovenaan