positieve test

hallo dames,

wie hebben er net als ik deze week positief getest?
t is heel bijzonder en ben ergens nog wel wat bang..hoe ervaren jullie het? en zijn er al wat "klachtjes "...

ben benieuwd.
xx

hoi!

Ik heb me vanmorgen positief getest! Ben er zo blij om! Ik had de hele week al wat last van 'menstruatiekrampen', maar er kwam maar niets. Ik had anderhalve week ook al een test gedaan, maar deze was toen negatief. Ik had steeds nogal vage en steeds langer wordende cyclussen, dus vorige week nog naar de huisarts geweest hierover en nu ben ik gewoon zwanger!
Manlief weet het nog niet.. Die komt als het goed is over anderhalf uur thuis. Ik heb babysokjes gekocht en hem laten weten dat ik een verrassing voor hem heb.. Ben zo benieuwd naar z'n reactie!

Ik ben er echt alleen maar blij mee. Niet echt angstig ofzo. Natuurlijk is het nog heel pril, maar ik heb er gewoon geen slecht gevoel over ofzo. Terwijl ik van de week echt in een dip zat vanwege die steeds langer wordende cyclussen..

xxx

hey marieke,

van harte joh, super nieuws! voel jij je ook zo raar, heb al een tijdje een vreemd gevoel, ben niet echt mezelf. Vergeet heel veel, waarschijnlijk omdat ik in de wolken ben. Vannacht niethelemaal lekker geweest, krampen en misselijk, maar mij hoor je niet klagen, want het heeft ff geduurd helaas...

ben wel blij als ik een paar weken verder ben, vind dit nog wel spannend!! krijg gelukkig met 6 weken al een echo, voor mijn vakantie..

nou we kletsen snel weer verder

fijne avond en ben benieuwd hoe je man reageert...

xx

ik heb donderdag getest en positief!!

het is allemaal nog wat vreemd en onwerkelijk ondanks we al een ruim jaar een poging waagde. moest gisteren ochtend wel overgeven maar vandaag heb ik nergens last van. ik vind het wel heel leuk en spannend, xit mijn agenda door te werken met in mijn achterhoofd het beeld van hoe groot mijn buik dan zal zijn enz. heerlijk die voorpret!!

Hey con,

wat leuk gefeliciteerd! ben zelf wel wat onzeker omdat het nog zo pril is, heb wel wat last van misselijkheid gehad en krampen , maar nu ff geen kwaaltjes, heerlijk maar het maakt me ook onzeker!!

zo te lezen zijn er veel meer mensen al langer bezig geweest, wat een fijn moment dan he als ie positief is, had dinsdag getest zo van nou zal wel niets verschijnen haha, schrot me rot!!

daarna helemaal door het dolle en leef al dagen op een wolk...heb me sinds tijden niet zo gelukkig en dankbaar gevoeld..

ja fijn he die voorpret, allemaal leuke dingen in het vooruitzicht..

heb zojuist de zwangerschapsbijbel binnen gekregen, van begin tot eind tips, verhalen, uitleg echt heel leuk...

nou nog heel veel plezier en geluk verder

x

Gefeliciteerd iedereen!

Ik heb zelf ook positief getest! Aflgelopen woensdag.Heb de test in gepakt en gauw het boekje "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" gekocht en ook ingepakt. En gewacht tot mijn vriend s`avonds thuiskwam.....Maar hij verpestte de verassing een beetje toen hij vroeg,"ben je eigenlijk nog ongesteld geworden?" Toen zag ie natuurlijk al hoe laat het was en heb ik hem de kadootjes gegeven, ook hij was dolblij!
Vind het wel erg spannend allemaal.
Erg leuk om hier iedereen zijn verhaal te lezen!

Veel geluk toegewenst!

Groetjes Kim

O meiden wat onwijs gaaf voor jullie allemaal!!
Ik moest afgelopen donderdag ongesteld worden maar heb de maandag ervoor al positief getest! Gister (zaterdag) een hele dikke vette plus hahahaha.
Kan het nog niet bevatten allemaal. Klachten heb ik weinig last van, alleen iets gevoelige borsten en af en toe wat buikkramp. Wel erg vergeetachtig en snel geirriteerd!
Omdat ik nog zo weinig voel maakt het me wel een beetje ongerust of hoeft dat niet?
Liefs Vieguh

Terug
Bovenaan