positieve test

Hallo allemaal,

Ik ben nu 3 jaar bezig om zwanger te worden en 6 iui pogingen gehad, waarvan de laatste drie met puregon en pregnyl. Nu zou ik eigenlijk morgen pas testen want dan is het 14 dagen na mijn ovulatie. Ik kon me alleen niet inhouden en heb dus net een test gedaan en die was positief. Zou dit nog van de pregnyl kunnen komen of is het eindelijk zover. Dit is in ieder geval de eerste positieve zwangersschapstest die ik in 3 jaar tijd in mijn handen heb mogen houden. Wat denken jullie mag ik zelf ook positiief zijn? Ik kan het niet geloven.

groetjes

Hoi Hilly!

Wat een goed nieuws! Uit eigen ervaring kan ik helaas niet spreken, maar positief is positief toch?
Zou denk wel over een paar dagen nog een keer testen, meer voor je eigen bevestiging!

***GEFELICITEERD***

Groetjes

Hoi Hilly,

Ik kan je vraag beantwoorden, want ik heb afgelopen dinsdag ook positief getest (was toen 1 dag overtijd) na de 2e IUI behandeling met puregon en pregnyl. Ziekenhuis gebeld en gevraagd of er nog pregnyl in mijn bloed kan zitten. Antwoord: Nee, dit is na zo'n 7 dagen wel uit je bloed dus ze feliciteeren me. Denk dus dat dit ook voor jou geldt. Zou voor de zekerheid maandag ook nog even testen, maar volgens mij zit het wel snor! Gefeliciteerd!

Groet,
Julia (zwanger na 2e iui, ronde 20)

Hey meiden,

Hartstikke bedankt voor jullie reactie.
Geeft een beetje meer zekerheid.
Julia78 ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en DD84 voor jou hoop ik dat je ook heel snel een positieve test hebt.

groetjes Hilly

Terug
Bovenaan