Positieve test

Hallo allemaal, lees al een tijdje mee, maar had zelf nog geen zekerheid. Nu is mijn zekerheid helemaal weg.
Had een vage positieve test, volgens de assistente van de ha is positief positief en zou 25 maart mijn datum zijn. Maar op de echo was vandaag helaas helemaal niets te zien. Heb nu bloed moeten prikken waar ik donderdag de uitslag van krijg. Hoop dat ik me toch bij jullie aan kan sluiten.
Moest het even kwijt :(

Groetjes ikke

Wat spannend.. maar ja een streep is een streep!
Misschien was de echo nog te vroeg, 6 weken en 3 dagen (ben ook op 25 maart uitgerekend) en was je blaas niet vol genoeg. Kan zomaar zijn dat je gewoon lekker zwanger bent en dat je over twee weken een mooi hartje ziet kloppen.

We duimen met je mee...

Liefs,
Marian

spannend hoor!
IS wel vroeg ook voor een echo. Ik had ook altijd vage strepen en dan bleek ook elke keer dat ik korter zwanger was dan ik dacht. Dus niet alle hoop opgeven..sterkte

Ja weet dat de echo vroeg was. Dat was omdat ik anders vandaag met een hormoon kuur zou starten. Omdat ik een hele onregelmatige cyclus heb.
Heb wel wat zwangerschaps verschijnselen. Wat ik herken van de zwangerschap van mijn dochter.
Hoop donderdag op positief nieuws. We proberen het namelijk al een tijdje.

Nou heb vandaag al de uitslag gehad. Zat 0% HCG in mijn bloed. Voel me best rot. Ik viel blijkbaar bij de 1% waarvan de test een ongeldige uitslag kan geven. Morgen beginnen met een hormoonkuur.

Wens jullie allemaal een prettige zwangerschap.
Hopelijk mag ik me snel ook weer ergens bijvoegen.

Groetjes Connie

Terug
Bovenaan