Positieve test

A

Anoniem

Guest
Ik moest mijn ei afgelopen donderdag hebben en voor mijn gevoel ook gehad. Nu test ik ineens super positief met mijn ovulatie test, het zou betekenen dat ik mn ei op dag 20heb kan dat? Of kan dit ook betekenen dat ik zwanger ben en dat ie nu zo positief test, vanavond yoch maar weer voor de zekerheid klussen.... Wel raar toch zo laat mn ei toch? Xxx

hee
het kan hoor..ik heb ook vaak laat me ei! pas dag 18/19!
liefs

Ik heb ook een laat ei, meestal ergens tussen dag 16-21. Dusss ik zou nog even doorgaan met klussen! ;-)

nou dan gaan we dat doen... maar afgelopen woensdag ook al vrij duidelijke ovu test, niet zo donker als nu maar wel goed zichtbaar... maar als ik op dag 21 (is het trouwens) mn ei heb dan heeft het toch niet genoeg tijd om in te nestelen??? ik heb een cyclus van +/- 28 a 30dagen...

hmmm ik ga KLUSSEN en wil dat het RAAK is deze maand!!!!

liefs kim

Ik had mijn eisprong meestal rond dag 20, met een variatie van dag 14 tot 21. Het is dus echt niet vreemd. Daarna werd ik dan meestal na een dag of 12 ongesteld waardoor ik op een cyclus van 31-33 dagen uitkwam. Eigenlijk net zoals jij.

Na de bevruchting heeft het eitje ongeveer 2-3 dagen nodig om in de baarmoeder te komen. Dán gaat het innestellen. Dat gebeurt ergens tussen dag 3 en 10 met als gemiddelde een dag of 7. In jouw geval is er dus genoeg tijd. Als je zwanger bent maak je meer hormonen aan die je menstruatie tegen houden. Geen paniek dus!

Succes!

Gelukkig! Bedankt voor je uitleg! Stelt me gerust! Befankt xxx kim

Hey kim!

Als ik zelf een vreemde test heb, houd ik liever de tekenen van mijn lichaam aan (slijm) om te kijken wanneer ik evt. mijn ei heb. (Zie ook de andere topic van jou.)
De testen zin tenslotte 'maar' gemaakt om hormonen te herkennen, maar ook daar kunnen fouten inzitten.

Het slijm van je lichaam geeft daadwerkelijk aan of je in je vruchtbare periode zit of niet.

Makkelijk gezegd dan gedaan, ik weet het. Zelf ook eenhele periode van vreemde testen achter de rug en het maakt je onzeker. Als je twijfelt tussen een test en je lichaam, altijd je lichaam volgen!! (Zei ik heel wijs, terijl ik me ook aan de testen vastklamp, haha!)

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan