Positieve test!

A

Anoniem

Guest
Afgelopen zaterdag een test gedaan en die was negatief. Ik heb toen ook meteen gezegt dat wanneer ik vandaag niet ongesteld zou zijn, dan ik dan weer een test zou doen.
Vanacht zelfs een droom gehad dat ik een test deed en dat ik zwanger was.
Dus vanmorgen meteen gedaan toen ik wakker werd. En ja hoor. 2 strepen. Daarna nog de clear blue test gedaan: zwanger, 2-3 weken!!

Ik heb helemaal happy maar durf het niet zo goed te uiten. We hebben er bewust voor gekozen om voor een 2de te gaan, met de hoop dat ik snel werk zou hebben. Zit inmiddels een half jaar thuis, zonder inkomsten omdat mijn eigen bedrijf totaal niet van de grond komt.
Hopelijk blijft het voorlopig niet zichtbaar dan ik gewoon door kan gaan met solliciteren.

Liefs Ester

Ester van harte gefeliciteerd en maak je niet druk meid komt allemaal goed met het werk.
Wat voor bedrijf heb je eigenlijk?

Ik werk als ambulante kapster in de omgeving van eindhoven. Dank je voor opbeurende woorden!

Gefeliciteerd!

Hoe kan het dat je bedrijf niet goed loopt? Thuiskapsters zijn toch altijd erg geliefd dacht ik....ik hoop dat je snel een baan vind!

Groetjes

Nou is Facebook zo een hype.
Als je daar nou eens een link maak naar je bedrijf, ik ben zelf met een website bezig om volgend jaar een webwinkel te beginnen, ik maak volgend jaar ook een link in Facebook. Je kan het altijd proberen en het kost je niets. Als je die link dan stuur naar alle mensen in je vrienden lijst en die zetten hem ook weer op hun profiel dan verspreid hij wel.
Succes

Gefeliciteerd.

Ik begrijp je zorg. Veel succes met je eigen zaak of ander werk. Misschien een mooie flyer maken en in de buurt in de bus doen?

gr.

Dak jullie wel voor alle tips. Ik heb al een Facebook voor me werk. En ik heb al menig flyer uitgedeeld en geadverteerd. Helaas baat het niet. Nu heb ik alleen maar meer reden om nog wat harder mijn best te doen met solliciteren.

Terug
Bovenaan