Positieve test

Hoi Meiden,

Heb jullie vorige berichtjes allemaal al zitten lezen. Erg leuk allemaal!! Vanochtend een test gedaan en die was positief :D zwanger van de 2e. We hebben al een zoontje die word 30 augustus 1 jaar. op 26 juni heb ik mijn spiraal eruit laten halen. Op 8 juli 2 dagen wat bloedverlies gehad en daarna eigenlijk niet meer. Ik gok dus 9 april 2014. Morgen komt er iemand van moeder voor moeders langs.! 30 augustus eerste afspraak bij de VK. We zijn super blij maar zijn ook nog een beetje overdonderd, we hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan.

Liefs,

Sabrina

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben vandaag 5wk en 6 dagen.. Helemaal in de wolken!
Vannochtend voor het eerst overgegeven.. Voelde me flink beroerd. Ook erg zweten en diarree gehad. Is dit normaal? Hierna ben ik gewoon gaan ontbijten en voel ik me weer best ok.
Zijn jullie al misselijk in de ochtend? En ook last van je darmen? Groetjes!

Ik ben nog niet misselijk geweest. Bij de eerste zwangerschap bijna ook geen last gehad. Wel ben ik sinds vorige week wat moe.. Heb dus ook het weekend Een bbeetje bij geslapen.

Gefeliciteerd! Ik deed dit weekend ook maar eens een test: positief! Ik had er nog niet op gerekend, maar mijn man wel. Die heeft altijd wat meer vertrouwen dan ik :) Ik wilde graag een tweede kindje, dus ik ben in de wolken. Wel best moe trouwens. En ook last van mijn darmen. Volgens de huisarts ben ik uitgerekend op 19 april! En ook hier MoedersvoorMoeders alvast ingeseind.

Terug
Bovenaan