Positieve testen blijven gelijk

<p>Hallo allemaal,</p><p>Na 3 miskramen hebben we even wat maandjes rust genomen en zijn sinds maart weer begonnen.</p><p>28 maart begon mijn laatste menstruatie en ik heb een cyclus van 34-37 dagen ongeveer soms een uitschieter naar 42 maar nooit minder.</p><p>Op dag 31 kreeg ik ineens bij het afvegen knal roze op mijn papiertje, niks in de wc of ondergoed.</p><p>dit heeft zo’n 1,5 geduurd. Maar ook niet bij elk toilet bezoek. Vervolgens kreeg ik de dag erna iets wat bruinige afscheiding.</p><p>ik dacht gelijk aan een innesteling want dit leek in verre weg niet op een menstruatie.</p><p>3 dagen later kreeg ik een positieve test en zo nog wel meer maar ze worden niet donkerder.. heeft iemand dit wel eens mee gemaakt met een late innesteling? De verloskundige zegt dat ik even geduld moet hebben en volgende week pas weer mag testen.</p><p>makkelijker gezegd dan gedaan haha!</p><p>iemand die zoiets heeft meegemaakt ook?</p>
 
Ik heb bij mijn laatste zwangerschap ook gehad dat het streepje niet donkerder werd. Hij werd juist lichter. Ik heb toen ook in paniek de verloskundige gebeld, want ik had daarvoor al 2 miskramen gehad. De verloskundige zei tegen mij toen ook dat ik niet meer mocht testen. Maar helaas kreeg ik diezelfde dag nog een miskraam, nummer 3.. 
 
maar het hoeft niks te betekenen bij jou! Ze zeggen nog steeds altijd: een streep is een streep
 
Ik heb dit ook gehad. Mijn testen werden niet duidelijker, dit werd helaas een vroege miskraam. Hopelijk is het bij jou anders, succes!
 
Terug
Bovenaan