Positieve testen (vroege)! Maar op de echo nog niets te zien...

<p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: -webkit-standard;">Dag Dames! </p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: -webkit-standard;">Ik ben hele gezegende mama van drie prachtige kindjes. </p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: -webkit-standard;">Nu denk/hoop ik zwanger te zijn. Mijn laatste dochter is extreem prematuur geboren bij 25 weken met een spoedkeizersnede. Daardoor ben ik een beetje twijfelachtig nu.</p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: -webkit-standard;">Twee maanden geleden een curretage ondergaan vanwege een vleesboompje, daarna nog geen menstruatie geweest. </p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: -webkit-standard;">Ik heb drie vroege zwangerschapstesten gedaan? Alle drie positief maar wel met een licht streepje. Voor alle zekerheid vandaag een echo laten maken. Wonderbaarlijk genoeg werd de echo uitwendig gemaakt. Er was (nog) niets op te zien. Begrijpelijk. </p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: -webkit-standard;">De mededeling was: mevrouw we zien niets op de echo. Dus u bent niet zwanger. Verbluft ben ik naar huis gegaan. </p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: -webkit-standard;">Herkend iemand dit? Een streep is een streep toch? </p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: -webkit-standard;">Afwachten denk ik... en over een paar weken weer bij de Ha aan de bel trekken? </p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: -webkit-standard;">Liefs! </p>
 
Een streep is een streep, dus gefeliciteerd!  Waarom hebben ze geen inwendige echo gemaakt? Als je inderdaad zwanger bent, dan is dat waarschijnlijk nog te vroeg voor een gewone echo. Heb je ook al met een gewone zwangerschapstest getest?  
 
 
Ja, heeeeeel licht streepje. Einde van de week doe ik een normale test. 
En echt geen idee waarom ze geen inwendige echo hebben gemaakt.. stapte vol verbazing de deur uit. 
Maak een nieuwe afspraak bij mijn eigen vk. 
 
Heel erg bedankt voor je reactie. Makes me smile! 
 
Ik had ook eerst een licht streepje en toen met de dag werd het donkerder..
clearblue test doen anders?
en toch ja een streep is een streep of die nou licht of donker is ....
gefeliciteerd❤️ 
 
Terug
Bovenaan