Positieve testen.

Goedenavond dames,

Ik ben nu als goed is 5 week en 5 dagen zwanger. De vorige keer is helaas geëindigd in een miskraam.
Ik test nu iedere week om te kijken of het T streepje niet minder wordt. Bang, onzeker.. alles om weer een miskraam te krijgen.
Kan iemand mij wat meer informatie geven over de testen of kan iemand me helpen? Kan je aan je zwangerschapstest zien of je een miskraam krijgt of niet? Of als het een tweeling wordt of niet? Ondertussen is mijn T streepje donkerder dan mijn C streepje. Soms begin ik te twijfelen of ik de test niet op de kop heb :ROFLMAO:. Wordt het T streepje lichter heb je dan kans op een miskraam?

Kunnen jullie mij misschien helpen om hier een beetje uit te komen?

Liefs,
Stefanie.
 
Wat je doet heeft geen zin en zorgt alleen maar voor meer onzekerheid. Pas als de miskraam een feit is, kan een test lichter worden. Pas dan gaat het niveau hCG dalen. Tegen die tijd weet je toch al want vaak heb je dan al bloedverlies en een echo gehad. Stop dus met onzinnig testen. Heb vertrouwen in je lichaam. Neem aan dat je al contact met je arts/verloskundige hebt gehad voor het maken van de eerste afspraak?
 
Wat je doet heeft geen zin en zorgt alleen maar voor meer onzekerheid. Pas als de miskraam een feit is, kan een test lichter worden. Pas dan gaat het niveau hCG dalen. Tegen die tijd weet je toch al want vaak heb je dan al bloedverlies en een echo gehad. Stop dus met onzinnig testen. Heb vertrouwen in je lichaam. Neem aan dat je al contact met je arts/verloskundige hebt gehad voor het maken van de eerste afspraak?
Ik heb 16 oktober mijn eerste echo! Dan ben ik 7 week. Ik heb nu alleen ontzettend last van kramp en misselijkheid Dat is niet erg toch zolang er geen bloedverlies is?
 
Terug
Bovenaan