positieve verhalen? wachten op eerste echo..

Lieve allemaal,

Ik moet wachten op mijn eerste echo en ik ben mezelf echt helemaal gek aan het maken. Ik heb ik het verleden vroegtijdig een zwangerschap afgebroken (was heel jong) daarna wilde ik zwanger worden en lukte het niet.. zoveel spijt van gehad. Nu na 2x een miskraam eindelijk zwanger door Letrozol. Nu ben ik mezelf helemaal gek aan het maken dat het mis gaat met deze zwangerschap. Ik lees veel slechte verhalen over Letrozol en dat de eerste keren een miskraam voorkomt. Nu heb ik ook veel steken in mijn buik (vooral rechts bij de baarmoeder waar ook de eiersprong was). Het gaat wel weer weg.. en het voelt niet als ongesteldheidskrampen. Op zich voel ik het ook in mijn rug en aan de linkerkant. Maar rechts overheerst de pijn heel erg. Nu ben ik zelf ook heel erg bang voor een BBZ. Ik krijg al een vervroegde echo met 7 weken 14nov. Maar het wachten vind ik echt verschikkelijk... Ik wil in de positieve mindset blijven en graag positieve verhalen horen zodat ik hier doorheen kan komen.

Iemand een fijne ervaring? of iets dat je zou willen delen? hoe gingen jullie met de wachtijden om?

Liefs,
Een onzekere mommy to be

Ooohh, wat snap ik je onzekerheid! Het wachten die eerste weken is gewoon echt niet leuk en duurt ook echt heel lang! Echter is er niets wat je kan doen.. Zorg goed voor jezelf en wees lief voor jezelf.. de krampjes en pijntjes horen er een beetje bij, want bij 4 weken zwangerschap begint je baarmoeder al wat te groeien en dit kan je voelen.. Ook de banden rondom de baarmoeder kunnen al wat gaan rekken.. Eigenlijk heel normaal dus.. Krampjes kunnen zoveel betekenen, zowel positief als negatief!

Heel veel succes! Ik duim voor een mooie echo!

Heb je ook bij de verloskundige aangegeven dat je bang bent voor een bbz? Bij mij ging dat ooit zonder problemen vanzelf over in een miskraam. Vlak daarna zwanger geraakt van mijn lieve dochter.

Hey Essil, ik heb het eigenlijk alleen aangeven bij de fertiliteitskliniek en nog niet bij de verloskundige. Zouden ze daar eerder inplannen denk je?

Weet ik niet, maar ik vermoed van wel. Of misschien geven ze je wat meer info over waar je alert op moet zijn.

Vandaag contact gehad maar helaas willen ze nog geen echo inplannen. Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger en dat vinden ze nog te ''pril'' om te checken. Zolang er geen bloedverlies is zou ik me geen zorgen moeten maken volgens de gyn. Ik heb vannacht wel wakker gelegen van pijn bij mijn schaamstreek en vooral rechts waar ook de eiersprong is geweest. Vannochtend is dit weer weggetrokken. Ik maak me toch wel zorgen omdat het eigenlijk alleen maar rechts is. Maar het is wat het is denk ik...

Terug
Bovenaan