Positieve zwangerschapstest, iemand ervaring met curretage?

Hallo,

Ik heb dus positief getest maar nu is mijn vraag zijn hier mensen die ervaring hebben met een curretage en hebben jullie tips voor mij? Want deze zwangerschap is niet gewenst op dit moment.

Dankjewel!

Er wordt hier gevraagd om ervaring met een curretage. Geen oordeel.
Ga dit eerst eens met een medicus bespreken
Advocaat van de duivel, maar ik vind het een vaag verhaal. Je hebt enkel op 17-01 seks gehad. Daarna nog een onttrekkingsbloeding gehad. Week daarna gewisseld van pil. Nooit onbeschermde seks gehad. Van de week nog een negatieve test gehad. En dan nu toch positief?
Ga eens langs een arts of verpleegkudige. Leg je verhaal uit. En laat desnoods een echo maken. Voordat je met dingen als curretage gaat gooien, bekijk eerst of het überhaupt allemaal wel loopt zoals het zou moeten. Misschien is de natuur je ‘goedgezind’ in dit geval

Advocaat van de duivel, maar ik vind het een vaag verhaal. Je hebt enkel op 17-01 seks gehad. Daarna nog een onttrekkingsbloeding gehad. Week daarna gewisseld van pil. Nooit onbeschermde seks gehad. Van de week nog een negatieve test gehad. En dan nu toch positief?
Ga eens langs een arts of verpleegkudige. Leg je verhaal uit. En laat desnoods een echo maken. Voordat je met dingen als curretage gaat gooien, bekijk eerst of het überhaupt allemaal wel loopt zoals het zou moeten. Misschien is de natuur je ‘goedgezind’ in dit geval
Om in aanmerking te komen voor een overtijd behandeling, moet het binnen 16 dagen na NOD, dus lang wachten is niet echt handig. Zie dit artikel:
Voor ze beginnen wordt er een echo gemaakt. Het is niet noodzakelijk eerst langs een huisarts te gaan.
Ze weet duidelijk wat ze wil.

Ik heb persoonlijk geen ervaring met een curretage.

Inderdaad toch positief getest, kan ik niets aan doen.. het is en blijft mijn lichaam ik ben nu gewoon niet klaar voor een kind nu dus ja ik kies ervoor om dat niet te houden.. is dat zo erg?

Inderdaad toch positief getest, kan ik niets aan doen.. het is en blijft mijn lichaam ik ben nu gewoon niet klaar voor een kind nu dus ja ik kies ervoor om dat niet te houden.. is dat zo erg?
Jouw lichaam, jouw keus. Een positieve test is een positieve test, geen idee waarom Ananass opeens aan een positieve zwangerschapstest twijfelt, dat is haar probleem, niet jouw probleem.

Je geeft heel consequent aan in je topics, dat je het niet wilt. Jouw lichaam, jouw keus.

• Leuk
Waarderingen: Lies
Het weghalen zou mij een zorg zijn. Dat moet je lekker zelf weten. Maar als je ruim 3,5 weken na de seks pas positief test en tussendoor zelfs een ontrekkingsbloeding hebt gekregen klinkt het mij niet in de oren als een gezonde zwangerschap.

Ik apprecieer je mening hoor ananass maar je kwam voor mij wel heel erg bot over en da vind ik een beetje jammer ik probeer wat steun te vinden etc maar gelukkig zijn er andere die niet zo grof doen. Misschien eventjes op letten in het vervolg das nie zo tof voor de mensen die het moeten lezen maar nogmaals je bent vrij om te reageren ik zeg dit niet voor ruzie ofzo het is gewoon niet zo aangenaam.

Fijne dag nog!

• Leuk
Waarderingen: Lies
Jouw lichaam, jouw keus. Een positieve test is een positieve test, geen idee waarom Ananass opeens aan een positieve zwangerschapstest twijfelt, dat is haar probleem, niet jouw probleem.

Je geeft heel consequent aan in je topics, dat je het niet wilt. Jouw lichaam, jouw keus.
Dankjewel voor je begrip!

Terug
Bovenaan